Oaths are but words, and words are but wind.

25.7.12

Dlhú šifónovú sukňu mám od tohto predajcu z eBay-a. Môžete si vybrať asi z 10 farieb. Po dlhom vyčerpávajúcom rozhodovaní, kombinovaní a meditovaní som si nakoniec kúpila túto modrú, lebo sa najľahšie kombinuje s ostatnými kúskami z môjho šatníka. No robím si zálusk aj na červenú, čiernu a bledo ružovú. Cena je úplne prijateľná a ...POZOR !!! ...nie na úkor kvality. Tá je na ázijské pomery veľmi uspokojivá. V nedeľu bolo trochu veterno a užívala som si pocit, keď sa vietor pohrával so sukňou (ejha akáže metafora :D). Len škoda, že veterné hrátky nezachytil aj objektív...

IMG_6436

IMG_6440

IMG_6425

IMG_6443
skirt - ebay
top - Forever21
bag - Primark
flats - Peacocks

You Might Also Like

23 comments

  1. krásne :) maxi sukne ja teda môžem :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super maxi sukna ja tiez jednu potrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektná, hneď idem pozerať predajcu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá sukňa je krásna a za super cenu, nech žije ebay! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing look!love the skirt and the top.very stylish!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá sukňa je parádna! už som si vybrala tri farby ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeej podobnu mam aj ja, len je usita z upletu a sila mi ju mamina!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ebay je mor! :D sukně je super, sluší ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekne botky, ale kabelka nieee :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hrozne sa mi páči tá kabelka! :OO Je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný outfit, škoda že jsem trpaslík a dlouhou sukni si nemůžu dovolit. :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veci Forever21 skade kupujes, kedze neposielaju na Slovensko?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veci som objednávala cez jednu pani z mimibazar.sk, ale teraz ti stačí zájsť do Viedne :)

      Odstrániť
    2. Vdaka za info :)

      Odstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ejha :) krasne farebne fotky :) aky fotakom ste fotili? a sukna je super:)

    inak btw, onovila som si svoj stary blog, mozno si na mna este pamatas, som tiez z KE ako patrik a zuzka :)

    http://footlooseinthecity.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. what for a wonderful look. i'm in love.
    kiss

    check out my blog. there's a dogeared giveaway:

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ejha akáže metafora :D :D :D
    super kabeločka aj Ty celá :)))
    poď tu späť do KE - chýbaš mi tu!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď v septembri či októbri už budeš Blaváčka :D budeme spolu viac než dosť...:D možno sa aj pobijeme

      Odstrániť
  17. Hello, just stopping by and thought to introduce my blog:) I share my opinions about high and low fashion with snap shots about Japanese people's fashion. I hope you stop by and follow my blog;) Thanks for your time!

    Little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. omg lovely post.i am loving your blog.just great posts.i am your new follower.follower#197.follow me back
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    follower#512

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Very lovely butterfly top! I love it.....
    http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť