Subtlety

9.7.12


Dnes ma už nič nerozhodí...aspoň dúfam. Zajtra odchádzam na zaslúžený oddych do Dobšinej a odtiaľ sa v piatok presuniem do Košíc. Spoločnosť mi budú robiť Zuzka a Patrik. Strašne sa na nich teším a verím sa spolu veľa nasmejeme a vyblbneme do nepríčetnosti. :D Určite musím navštíviť vychýrený sekáč, z ktorého si Zuzka vždy odnesie perfektné kúsky a večer sa zresetujeme pri lahodnej slovenskej hruške a komerčnej diskotékovej hudbe. :D

Majte sa krásne, užívajte si teplé dni a hlavne sa veľa usmievajte!

103
105
detail
skirt - Zara
blouse - second hand
belt - Asda UK
purse - second hand
heels - newlook.com

You Might Also Like

15 comments

  1. To je nádhera
    Ta sukně je kupovaná teď někdy ? ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupovala som ju niekedy v januári tohto roku

      Odstrániť
  2. ahoj :)
    zas a opäť si dokonalá :)

    Srdečne Ťa pozývam na moju Giveaway! :)
    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kráska, hlavne vlásky sú top. no aj botky, aby som nezabudla!
    a pekne si to uži!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádní kousky :) Užij si to! Já bych se teda z hrušky možná ani nezresetovala :D Takovýhle slivovičky a tak mě vždycky položí, nechutná mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc ti to sluší :)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne zladené ;) Uži si to ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow your outfit is so amazing!! I really love everything and it is such a perfect combination!! The blouse is so gorgeous and your shoes are as well!! you look great!

    hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. yes! už sa na Teba teším ako tučné decko na koláč :)
    dnes Ti to mimoriadne sekne! a tie boty sú fakt perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš strašně krásné vlasy! :))
    A užij si výlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekny post, vyzeras super... Ja som kamoska Patrika a Zuzky a mam tiez svoj blog a mali sme sa stretnut v KE ale so ma dovci tak nic z toho
    Lucy /snad nabuduce budem rada/

    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. omg,your hairs are so beatiful :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. užite si spolu!! a veľmi pekný outfit!! :)

    http://krikribykristy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och tie tvoje krasne vlasiskaaaa ...
    aj outfit velmi vydareny...
    cele sa mi to paci!!!

    OdpovedaťOdstrániť