Autumn Wishlist

10.8.12

Leto ešte zďaleka neskončilo, no na jeseň sa pripravujem už teraz. Vybrala som pár obľúbených kúskov, ktoré by som určite privítala vo svojom šatníku. :)

wishlist
1. ASOS ADELAIDE Leather Chelsea Ankle Boots With Pointed Toe
2. Tall Contrast Army Jacket
3. ASOS Watch with Mirrored Face and Metallic Strap
4. Purple running trainers
5. Tencil Jersey Panel Biker Jacket
6. Co-Ord Boucle Biker Jacket
7. Sleeveless Peplum Top
8. Felicity Soft Structured 3pc Shopper with Wallet
9. Converse All Star Ox Sneakers

You Might Also Like

9 comments

  1. 7 vecí z tvojich 9 mám na svojom wishlist-e aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych přivítala tu pětku a devítku♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 9 mám na wishliste aj ja, len sa bojím o to, ako dlho vydržia biele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nieco podobne ako cisla 2 mam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1.,2. a 5 bych brala všemi deseti! :-)

    OdpovedaťOdstrániť