Boucle Jacket

13.8.12

Boucle (vyslovuje sa boo-clay) je slovo odvodené z francúzštiny a môžeme ho voľne preložiť ako "vlniť sa". Kabátiky tohto typu sú veľmi populárne, hlavne tie z dielne Chanel. Lacnejšie verzie som našla hlavne v Zare, no aj po zľave som veľmi silno váhala, či si jeden zaobstarám. Nakoniec som to vzdala, ale určite poznáte to príslovie "Prišiel k tomu, ako slepé kura k zrnu." Tak v tomto prípade na mňa zapôsobilo celou svojou silou. :D Posledný kus si na mňa počkal v Stradivariuse, kde nakupujem dosť ojedinele. Rukávy sú z elastickej džínsoviny, čo je veľké plus, keďže mám neustálu obsedantno - kompulzívnu potrebu si ich vyhŕňať. :D A čo vy, páči sa vám tento druh kabátika?
IMG_6752
IMG_6770
IMG_6783
IMG_6784
IMG_6755
IMG_6759
jacket - Stradivarius
top - Asos
pants  - H&M
sandals - Zara

Similar products

You Might Also Like

18 comments

  1. počúvaj ma Ty! čo sa neozývaš? už o Tebe neviem nič asi mesiac !:)
    a ďalšia vec: vyzeráš brutálne, tie Tvoje nohy až po zem a náramky, plus ten kabátik, no jedna bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je skvělý, moc ti sluší (: brala bych ho v biker provedení

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeráš skvelo! a konečne sa kvôli tebe dokopem očesať si cestičku do stredu, a nie stále na bok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. líbí se mi to, hlavně v tvém outfitu!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja ich milujem najviac, jeden som dokonalý objavila v smiešnej cene aj v zare, ale bohužiaľ nie je eSko ako eSko a ešte k tomu aj posledný kus :/ tie všetky v zare, ách, môžem si oči nechať na nich. Ale už sa celkom vyšvihli aj iné obchody a celkom dosť, pekných i za rozumné ceny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zvolila jsi k tomu úžasný botičky a ty náramky, to miluji, i když je nemáš vyfocené detailně, jdou vidět dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cely look je fajn...ku kabatiku: no nehovorim, ze sa mi nepaci..ale asi prezijem aj bez neho :-P
    ...za to topanky mas prenadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, to je fotené na Sklenárovej ulici v Bratislave, všakže? Totižto navštevovala som tam štyri roky školu, takže touto formou si mi nielenže privolala príjemné spomienky, ale aj si ma navnadila na prekrásny typ saka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. what a stylish outfit. love it!

    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zvycajne nie som velky fanusik, ale toto konkretne si viem predstavit aj v svojom satniku, cize ti to vyslo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sluší ti to! a tie topánky sú nádherneee

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť