In life, all good things come hard, but wisdom is the hardest to come by.

9.8.12

Minulú sobotu bolo pomerne dosť teplo, no ani to ma neodradilo od toho, aby som si obliekla tento tenký svetrík. Určite si pár ľudí muselo klepať na čelo, či som normálna. Vonku bolo vyše 30 stupňov.  Ale verte mi, bolo mi úplne fajn a žiadna explózia potných žliaz nenastala. :D Čo je podstatnejšie, konečne som si kúpila poriadne okuliare. Sú polarizované a vyzerá to tak, že žiadne iné už nosiť nebudem. Mám veľmi citlivé oči, je jedno či svieti slnko alebo je pod mrakom. Dokonca aj keď je veterné počasie, tak žmúrim a slzím jedna radosť. Cez polarizované sklá vidím jasne aj keď je pološero. Myslím si, že všetky tie lacné pár eurové okuliare odložím na dno šuflíka a vytiahnem ich len veľmi sporadicky. Predsa len, každý by mal dbať na svoj zrak.

A čo vy? Pri ktorých produktoch dbáte viac na kvalitu?
IMG_6687
IMG_6704
IMG_6692
IMG_6698
detail
jumper - Zara, skirt - sheinside.com, bag - Mango, sandals - Topshop

You Might Also Like

21 comments

  1. krasnej outfit...moc ti to slusi :)

    http://teui-s.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle outfit je teda hodně povedenej! Vážně se mi tahle kombinace líbí. Navíc jak máš krásnej copánek, tak vypadá to úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uf tak toto je dokonale - od hlavy az po paty ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny a jednoduchy outfit! ja se snazim kupovat kvalitni veci takove, ktere nosim denne, takze penezenku, kabelku a potom kosmetiku :) vseobecne uprednostnuju kvalitu nad kvantitou!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tahle kombinace je skvělá, nejvíc se mi líbí kabelka:) Já také pořád mžourám a slzím, než doběhnu na autobus, tak mám řasenku dole, ale nějak ne a ne si našetřit na pořádné brýle:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja práve pri okuliaroch nejako moc nedbám, väčšinou ich ani nenosím, pretože mi viac vadia ako pomáhajú, najviac ich nosím pri šoférovaní. je mi ľúto vyhodiť viac peňazí za niečo čo sa len tak pohadzuje po izbe, aute, kabelke, na tie drahšie mám pravdaže pevné obaly, ale aj tak :) mám ich tak strašne veľa a vždy mám chuť na iné, tie tvoje sú krásne, ale pri mne by ich bola škoda, lebo ich čas by prišiel raz za čas.
    na kvalitu najviac dbám pri topánkach, škoda, že sa nedá odhadnúť pri tých, ktoré objednávam cez internet, ale už viem odhadnúť od ktorej firmy sú ako robené, viem, že keď je opätok taký-onaký aké budú, no a tiež materiál. u mňa je to dôležité, aby som sa v nich dobre cítila, mala nohu v pohodlí a pri gymnastických krokoch sa nevytkla noha, alebo čo :) napríklad dnes som mala jedny, veľmi lacné, majú opätok asi 2,5 cm a sú neskutočne nepohodlné, no a to len preto, že materiál je nejaká šitná, najhoršia koženka, nedrží nohu v pohodlí a ešte horší tvar opätku, ale môžem ja za to, že na pohľad sú pekné? :D :D tak som si pokecala....
    ainak podobnú sukňu som si konečne kúpila, ako princezna. nevedela som či e to môj šálok kávy, ale je dokonalá, proste naozajstná princezna a tak pekne pofukuje tú vlečku :D
    a ešte...pri tých svetroch sme na tom rovnako, ja ich milujem, hlavne tie letné, nakupujem ich strašne veľa, ale kedže sú z prírodných materiál, žiadne mega teplé pocity sa nekonajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lovely look dear! I love the skirt and the bag:D
    xx chris

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten cop je super, sluší ti :)) A i svetřík je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. love the skirt




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prekrásny outfit! A nedá mi nepochváliť ti tvoj účes, paráda.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekná si! :)
    a máš mega vrkoč!
    pri okuliaroch sme na tom rovnako, mne strašne "ťahá" oči keď je slnko alebo len pod mrakom, takže slnečné okuliare sú moje must!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. cute outfit :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tuto sukni jsem potkala už na druhém blogu, opět Zara, pochybuji, že ji tam ještě najdu, kouknu na Asos, je báječná, opravdu. Miluju černou na blondýnkách.
    Ten cop moc závidím, stále se to nezvládám naučit a to jsem si říkala, že jsem zručná. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sukňa je zo sheinside.com, v Zare som takú ani nevidela, iba maxi, ale na ebayi ich nájdeš miliony :)

      Odstrániť
  14. Ja v optike nikdy neviem najst nic, co by mi pristalo... A ked hej, tak to stoji velaaa...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krasnej svetr, miluju tyhle oversized topy. A se slzenim jsem na tom uplne stejne. Nejhorsi je to v zime, kdy fouka studeny vitr. To mi pak i fakt tecou slzy po tvarich.

    OdpovedaťOdstrániť