Maxi/Denim

15.8.12

Posledné dni boli dosť náročné na moju psychiku, plány sa mi menili z hodiny na hodinu a ešte stále sa môže mnoho vecí udiať. V piatok večer odchádzam na dovolenku, dovtedy musím vybaviť ešte plno vecí a vidím to tak, že tento post, ktorý čítate (a možno aj nie :D ) je asi posledný. Samozrejme notebook pocestuje so mnou a dúfam, že sa pritrafí aj nejaké to internetové pripojenie, aby som vykazovala aspoň miernu aktivitu a udržiavala vás v centre diania. Majte sa krásne! 
IMG_6791
IMG_6800
IMG_6803
IMG_6804
IMG_6807
denim shirt, maxi chiffon skirt - Zara, bag - Mango, sandals - no brand, belt - vintage
Similar products

You Might Also Like

18 comments

  1. neber ntb na dovolenku preboha, však si to tam uži :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ti prajem prijemne , co prijemne, radsej skvele! uzivanie dovolenky, a dufam ze vsetko postihas do toho odchodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jedu v pátek na dovolenou a taky beru notebook a doufám, že tam bude wifina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. načo berieš notebook? závislák :D
    a prajem supiš dovolenku! dones mi mušľu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keď sme šli na dovolenku zámerne som nebrala notebook, bohužiaľ priateľ ho zobral a spravil veľkú chybu, dokonca si zo sebou zobrala prácu, takže notebook už nikdy na dovolenke :)
    a prajem krásne počasie a veľa oddychu.
    a super sukňa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak pretrp tieto posledné chvíle a potom si to uži čo najviac ako to pôjde!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som notebook na dovolenke mala a na moje prekvapenie, vôbec ma k nemu neťahalo ... bola som na ňom len predposledný večer aby som uistila kamošky že žijem a že idem domov :-DDDDDDD
    btw. krásnu dovolenku :) kamže sa chystáš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak velmi moc ti to pristane!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely belt :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. miluju kombinace džínové košile a sukně! have fun na dovolené:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. amazing photos!
    great blog, very good job!
    keep it on

    xoxo P.P.
    http://www.rebelission.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekny outfit, pekna kabelka

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásný outfit, miluju maxi šaty a sukně, sluší snad každé postavě! Moc pěkně zkombinované

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš krásný blog, a potěšilo by mě, kdyby ses koukla ke mě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tieto maxi sukne su super ale ku tebe mi velmi nejde :(
    Nevadi ajtak ;)
    Super post ako vzdy! Dovolenku si uzi ;o)

    OdpovedaťOdstrániť