Summer please restart yourself.

26.8.12


Po týždni ma tu opäť máte, o niečo spokojnejšiu a opálenejšiu. :D Rada by som sa pochválila, že som maximálne oddýchnutá, no nedá sa. Každú noc som sa prebúdzala na nepríjemné bzučanie komára pri uchu a o štípancoch ani nehovorím. Dospávala som na pláži, prípadne som do seba liala kávu. Tieto posledné augustové dni strávim ešte v Dobšinej a potom príde krutá realita, ale pre študentov asi krutejšia. :D Držte sa!

IMG_7004

IMG_7024

IMG_7030

IMG_7042

IMG_7035
skirt, flat wedges - ebay.co.uk, top - Gate

You Might Also Like

23 comments

  1. ty boty jsou cool! od jakého prodejce?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely look! I like your skirt and shoes:)
    happy week,
    xx chris

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na prvej fotke si superska:) A o outfite ani nehovorim, presne podla mojho gusta,krasa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní boty (: sluší ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waw dear. wonderful look :)
    i will appriciate if you will check mine too :)
    i follow you via gfc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to triko mám tiež:) a milujem ho doslova:)
    krásna celá .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi pekne...a moc ti to teda neverim hehehe, lebo z tych fotiek vyzaruje uzasna dovolenkova energia...a si tam fakt krasna (a oddychnuta)
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pristane ti to :) si opálená a neskutočne krásna

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, ty poslední 2 fotky jsou dokonalé! Strašně moc ti to sluší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wow! you look fantastic!! i love the hi-lo skirt paired with those amazing platforms. following you now xx

    http://www.twentiesgirlstyle.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super super! chcem ta stretnut na ulici v BA!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super cute shoes and I really love your skirt! Thanks for your sweet comment on my blog :)

    -Jessi
    haircutandgeneralattitude.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Love this look! The skirt, the shoes...everything is gorgeous :D
    Im now following in bloglovin ^^
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Budu se držet! :D Jinak krásné botičky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. chorvatsko? :P a moc ti to slusi,tie boty su uzasne.. :)

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Aaach to tricko.. Myslim ze presne to som skusala, ale na mne to nejak podivne sedelo

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ach tie boty ja veľmi nemusím, ale Ty si prvý človek, na ktorom aj vyzerajú dobre :)))

    OdpovedaťOdstrániť