Autumn is a second spring when every leaf is a flower.

18.9.12

Dnes trochu nekvalitnejšie foto, keďže vekom mi už tak pamäť neslúži a pri zapínaní foťáku som zistila, že chýba karta. Tak som bola nútená použiť menšie zlo a to telefón. :) Snažím sa nosiť ešte letné kúsky, kým je aké také teplo, no dopĺňam ich svetríkmi prípadne sakami. Rána bývajú predsa len dosť chladné. Pomaly ale isto sa blíži deň mojich narodenín. Priateľ je, čo sa týka výberu a nákupu darčeka, úplný začiatočník. No ja dobrá duša mu to vždy uľahčím. :D Tentokrát by som si želala parfém, no v ďaľšom kroku zaúradovalo moje znamenie a ja sa pýtam: "Ale ktorý?". Mám vybratých pár favoritov, ale zaujímal by ma aj váš názor. Aká je vaša najobľúbenejšia vôňa a prečo?

IMG_20120917_181406
IMG_20120917_181614
IMG_20120917_181522
dress, blazer - Primark
bag - Asos
flats - Peacocks



Similar Products

You Might Also Like

23 comments

  1. aky mas mobil? dobre foti!!! :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aléé však fotky sú fajn!
    moc pekné, kombinácia šiat so sakom je super!
    ja používam niekoľko rokov Calvin Klein Euphoria Blossom, je taká prenikavá, iná než ostatné, tak trochu svieža, ale nie nič "sport", dámské ale nie ťažké.
    ale tiež mám rada aj Chanel coco mademoiselle, ale už je to celkom dosť otrepaná vôňa a cítim ju všade.
    ale podla mňa sa vône nedajú odporučiť, to musíš proste natrafiť na takú ktorá sa ti bude najviac páčiť. teda jedine ak rada experimentuješ a skúšaš nové, ja už mám stálicu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pro mě je momentálně nejúžasnější vůně roberto cavalli, protože je tak kořeněná a ženská a dokonalá!! ♥
    s tou kartou to pěkně nasere co? stává se mi to častěji než je zdrávo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja už od Vianoc používam Burberry-The Beat a úplne ju zbožňujem. Je veľmi ľahká a svieža. Kupovala som ju len na základe recenzií, tie našťastie neklamali. A zaujala ma aj reklama na ňu, to že bola vytvorená na základe hudby od Kasabian, Arctic Monkeys a iných anglických kapiel,ktoré mám rada. A chlapom sa veľmi páči! :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám Calvin Klein One, kúpila som si ho presne pred dvoma rokmi keď som sa ocitla na letisku, kde mali vône super smiešne ceny a moju vtedajšiu nemali tak som chodila a ňuchala a táto jednoznačne vyhrala. Je to ale toaletná voda /nie parfem/ ale aj tak vydrží strašne dlho a má takú čistú, sviežu, veľmi príjemnú vôňu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní outfit!:)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fakticky...sako je riadny kus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak za mňa Thierry Mugler- Womanity alebo Shalimar Initial od Guerlainu. Čisté vône mám rada len pokiaľ ide o deodoranty, ked si vyberám parfém, chcem aby bol výrazný a aby ma bolo "cítiť" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pre mňa je najúžasnejšia vôňa Chloé :) Viem že to vyznie smiešne a nezmyslene, ale ona si ma našla sama :) Vždy ju cítim keď ju niekto má a viem ju dokonca rozoznať aj na diskotéke v tom zafajčenom prostredí :)

    http://spwfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja tiež používam CK, pretože mi tie vône vyhovujú úplne najviac, inak sa mi ťažko hľadá ten správny parfém, buď sú sladké, nijaké alebo smrdia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pre mňa sú to dve...Lanvin Eclat a Calvin Klein Euphoria Blossom... obe z jednoduchého dôvodu...vydržia na tele dlho bez toho, aby boli zbytočne ťažké a aj niekoľko hodín po nanesení sa mi stane, že sama sebe zavoniam a vždy mi to zdvihne náladu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. voňavku používam už 5 rokov tú istú a nejak sa jej stále neviem vzdať a vymeniť za inú:D Mám Live od J.Lo

    tie tvoje náramky sú skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pekné šaty :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, pozývam ťa k sebe na giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/09/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love your maxi dress, it would have been perfect for my summer holidays ;-)
    Love your blog too, by the way .
    CHeers!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lanvin Éclat D´Arpége, Armani Acqua Di Gio, Roberto Cavalli Just Cavalli Pink, Chloé Chloé
    A šaty sú neuveriteľne pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Fotky sú super :) Vyzeráš krásne, milujem tie šaty ♥ A ja mám najradšej Especially od Escady. :) Neviem presne povedať prečo, ale je to veľmi svieža vôňa, no zároveň príjemne ťažká (aspoň mne sa zdá) a cítim v nej to, čo v žiadnej inej vôni.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ake pekne satyy :) Aj s tym sakom to skvele vyzera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. samozrejme, že Versace Bright Crystal :) ten som raz ovoňala a drží sa ma (alebo teda ja jeho) už asi 3 roky :)
    aký typ vône máš rada? (fresh, korenistú, sladkú...?)

    OdpovedaťOdstrániť