A/W Trends: Burgundy

5.9.12

Jedným z mojich obľúbených jesenných trendov bude určite bordová. Dobre sa ladí so zlatými aj striebornými doplnkami a má podľa mňa punc luxusu.  Páči sa vám?
 
burgundy
1. DAGMAR 'Rebecca' blouse
2. alice + olivia Dina Suede Pumps
3. Dune Downham Burgundy Metal Heel Platform Court Shoes
4. Sam Edelman Dalton Platform Wedge Booties
5. Marc By Marc Jacobs Burgundy Rubber Turnlock Bracelet
6. Gemma jersey dress
7. LNA Velvet Leggings
8. Oversized square-frame sunglasses
9. Marco Bologna brocade skirt
10. LABOUR OF LOVE Shopper bag


Topshop 
burgundy2
1. Lace Bandeau
2. Sleeveless Check Shirt
3. MARCUS2 Loafers
4. Camilla Playsuit by Goldie
5. MINX Pointed Chelsea Boots
6. Sleeveless Peplum Top
7. Knitted Stud Shoulder Jumper
8. SERENADE2 Peep Toe Court Heels
9. Suede Wrap Bracelet

You Might Also Like

9 comments

  1. Wow, I´m totally in love with this colour!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páčí,hrozně! sháním přesně takovou burgundy košili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. po kráľovskej modrej najkrajšia farba :) :)

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj luxusná!
    ja som tento rok úplne na ultramarín, smaragd a bordo. Ale ešte nič ani v jednej farbe nemám :D
    ale už niečo vyhladnuté aspoň v bordovej je :)
    super výber!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukna c.9!! Odpadla som! Nadherna farba a vazne, nenasla som tu jediny kus, ktory sa mi nepaci - skvely vyber, Timi! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na tu barvu ja ted ujizdim!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už len čakám, kým poriadne zožltnú listy, aby som sa do tejto farby mohla nahodiť. .))

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť