Natalia - Styling - Fototest

21.9.12

Konečne vám môžem predstaviť náš "malý projekt", ktorý sa nám spolu s Alex podarilo zrealizovať. Pracovali sme v tak trochu bojových podmienkach, ale všetko sme ustáli. Hlavne modelka Natálka, ktorá nemala problém s prezliekaním sa na ulici, či pózovaním pred všetkými tými zvedavými zrakmi. V priebehu pár sekúnd dokázala vyčarovať niekoľko desiatok póz. Keďže išlo len o fototest, rozhodli sme sa, že použijeme kúsky z môjho šatníka. Priznám sa, že som mala trochu obavy, lebo moja konfekčná veľkosť je asi o dve čísla väčšia. :D Čo sa make-upu a účesu týka, chcela som zachovať prirodzenosť, nech vynikne samotný outfit a aby modelka nepôsobila príliš umelo.  
 
Enjoy! :)


Picture 109
sweater - Zara, leggings & hat & necklace - H&M, bracelet - oasap.com
Picture 244
Picture 180 copy
skirt & purse - second hand, denim shirt - Zara, parka - New Yorker, boots - newlook.com
Picture 506
long chiffon skirt - Zara, vest - second hand & DIY, hat - H&M, boots - newlook.com
Picture 485
Picture 473 copy
Picture 356
shirt & purse - second hand, boucle jacket - Stradivarius, skirt - Promod, heels - Mango
Picture 573 copy
dress - boohoo.com, over knee socks & knitted hat - H&M, flat wedge sandals - eBay

Photo & hair & make-up : Alexandra Rymšinová

You Might Also Like

17 comments

  1. tá posledná!
    a modelka je strašne krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krása, krása a ešte raz krása :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moja oblubena ako z casaku je ta kde ma klobuk a opiera sa o stlp :) sikovnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky:) Keby som bola vtedy v skole, asi vas "obkukujem" aj ja (fotili ste blizko nasej katedry) :)) velmi sa mi paci ta pri stlpe v riflovej vesticke...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé fotky aj typ článku, tlieskam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrozne sa mi páči každý jeden outift, taktiež aj modelka a jej líčenie, fotky vyzerajú neskutočne profesionálne. :) Chystáš sa podniknúť ešte niečo podobné? :)

      www.vida-cotia.blogspot.com

      Odstrániť
  6. Krasne fotky! A kolko ma Natalka rokov lebo posobi mladucko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá, čo sa na nej opiera o stĺp v tej maxi sukni = top!
    no jeden brutál si vytvorila, úžasné!
    (viem, že veľmi intelektuálny komentár to nie je :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love these pics!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow!wow!wow!celé perfektné-modelka,styling, fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak ja neviem cumim na tieto fotky uz par minut a posobia profesionalne, sviezo ako keby boli oskenovane z nejakeho fashion magazinu. Timea vazne super styling, smekam.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sranda ako vsetky tie outfity pasujú tej modelke,vyzera v nich uzasne,no ked si ich das ty nema to vobec to čaro..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten druhy outfit s parkou je najlepsi, velmi vydarene :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prečo nevieš aj seba takto nastajlovat?
    velmi sa mi to pači

    OdpovedaťOdstrániť