Sea Feathers

3.9.12

Ešte v deň odchodu na dofču mi prišli tieto šaty z oasap.com. No šaty....o tom by sa dalo polemizovať, lebo mi siahajú tak do polovice zadku, ale vždy je to lepšie než tŕňom do oka. :D 

Ako ste strávili prvý školský deň ??? Čo ste mali na sebe ??? Už sa vám stalo, že vás učiteľ/ka upozornila, že máte napr. priveľký výstrih, prikrátku sukňu alebo jednoducho, že celý váš look je "out of control" ? :D Čakám na vaše pikošky !!!
IMG_7348
IMG_7361
IMG_7364
IMG_7367
dress - oasap.com

You Might Also Like

11 comments

  1. "Šaty" jsou krásné:) Já mám naštěstí ještě čas než půjdu do školy, ale na základce měla problém s mojí krátkou košilí, že mi nastydnou ledviny blabla, vůbec nechápala, že to byla moje nejdražší věc v šatníku a donesl mi jí Ježíšek, tak jsem jí musela vytáhnout už v zimě:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som dnes mala ružové jegginsy,bielo kvietkovane tričko,čierne sako,nude Heels (nízke len :D) a taku nude-ciernu kabelku :) a myslim ze za saty nas nikdy nehresili :D
    tie šaty su meega a nevadí že sú krátke, na dovolenku môže byť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na pláž ideálka, jinak netuším, jak bych je zkombinovala. A mě outfit naštěstí nikdo nekomentoval, takže v klidu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dnes som bola za etno girl :-DDD
    raz mi telocvikár pochválil potrhané rifle slovami, že ,,rád vidí pracovité dievčatá a či nechcem prísť vydrhnúť dlážku aj k nemu domov" :-DDDDDDDD

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty šaty ti sluší úplně nevíc!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. beautiful! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekne bluzkosaty...do pol zadku - idealna dlzka eheh

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice post.
    kitchenaccessoriesonline.webs.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V škole majú ku mne pripomienky akurát spolužiačky, ale zopárkrát som bola s kamarátkou v takom klube, kde sa stretávajú mladí veriaci a tam si ma vedúci zavolal a povedal, že nosiť šortky, sukne a šaty nie je vhodné...asi som sa mu zdala príliš hriešna :D

    OdpovedaťOdstrániť