Autumn´s Favorite

29.10.12

Pripravila som pre vás pár fotiek s vecami, ktoré mi v tomto období robia najväčšiu radosť a udržujú moju náladu a vedomie na pozitívnej vlne. :) Enjoy!
 
IMG_9435
Moja imunita nie je zrovna ukážková a každé 2 - 3 mesiace prepukne u mňa nepríjemná nádcha. Preto sa momentálne snažím dopovať vitamínmi. Z čajov najviac obľubujem čierny s citrónom, mätový a jablkovo-škoricový. Takisto cmúľam cukríky s vitamínom C a ovocie je na dennom poriadku.
IMG_9439
Najsamsuper darček od Zuzky :) (H&M)
cat
V chladnom počasí musím neustále balzamovať pery, rýchlo popraskajú. Trojica lakov v podaní bordovej, čiernej a červenej sú mojimi favoritmi a takisto béžové a hnedé očné tiene, o ktorých som si myslela, že mi vôbec nejdú k očiam a celkovo k mojej vizáži, no kým človek nevyskúša, tak nevie. :)
IMG_9449
Kabelka - Ebay
Sukňa - Ebay
Boty - Ebay
 
IMG_9462
Katalóg z kolekcie topánok Christophera Ciccone, ktorý mám z Bratislavských módnych dní a katalóg H&M, ktorý slúži na inšpiráciu.

You Might Also Like

9 comments

  1. Oblečení & kosmetika super! A čajíky jsou také na mém denním pořádku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow super cool things dear! I like the makeup and your shoes!
    kisses chris

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jablkovo-škoricový čaj je najlepší proste ! a rovnakú kabelku mám tuším aj ja objednanú :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. love the bag!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, prosím ťa, mohla by si mi poslať kontakt/odkaz na toho sellera, od koho máš tú tašku? Môžeš aj cez mail keď nechceš písať sem (a.elekova@gmail.com) ďakujeeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéééj, darčekýýýý odo mňa :)
    a tá kabelka je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť