Best Horror Movies - Halloween Special

31.10.12

Milujem Halloween, dokonca si dovolím tvrdiť, že viac ako iné sviatky. Určite si mnohí myslia, že je to len jeden z ďalších komerčných amerických sviatkov, ale ja si vravím...prečo nie? Nikomu sa tým neubližuje, práve naopak. Tešia sa z neho malí aj dospelí. A preto ako veľká fanynka a milovníčka hororov som pre vás pripravila menšiu ukážku toho, čo sa oplatí vidieť...teda ak sa radi bojíte. :) Najradšej mám filmy, ktoré sa pohrávajú s mojou psychikou a ešte pár dní po ich odpozeraní mi vŕtajú hlavou s množstvom otázok. To je pre mňa záruka kvality. :D Enjoy!
 
P.S. - Ktorý je váš najobľúbenejší horor?
 
tlhotlfeat
The Last House on the Left
the-shining-poster
The Shining
The-Others
The Others
theinnkeepersposter2
The Innkeepers
the-fourth-kind-stvrty-druh-plagat
The Fourth Kind
thedescentposter
The Descent
The_Strangers_poster
The Strangers
Right_One_In_Poster
Let the Right One In ( Låt den rätte komma in)
poster_CF_Rtd_1Sht
Cloverfield
pa2
Paranormal Activity 1
insidious2d
Insidious
1240432747_28-Days-Later
28 days later
7227850_3
Rec
2002-mothman_prophecies-2
The Mothman Prophecies

You Might Also Like

6 comments

  1. Ja som strašný strachoput! Ale pozriem si to, určite! Mám rada také filmy, aj keď potom mesiac nemôžem spať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. júj, super tipy! ja som kedysi pozerala horor za hororom, ale v poslednej dobe som strašný strachopud :D
    ale The last house on the left a Mothman propecies si určite sťahujem...
    A Cloverfield je podľa mňa debilina, ale The strangers bola jedna vážna pecka!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow ďakujem za tipy ! Ja moc horory nepozerávam. Ale keď už tak rada si pozriem horory, ktoré sa týkajú duchov. Takže pre mňa je NUMBER 1. Paranormal Activity (už sa teším na 4). Nemám rada krvavé horory ako je napr SAW. Ale aj starší horor Kruh - Samara ma dosť zaujal. Taký zvláštny horor.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hi, we follow each other on chicisimo. i find your blog very interesting. wanna follow each other on GFC or Facebook or Bloglovin? than we can see all post, not only looks:)
    xoxo
    ewa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za tipy :) Jeden už sťahujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. horory sú moj oblubený žaner - väčšinu z tvojich tipov som už videla a za ostatne tipy dakujem. akurat dnes som pisala na mojom blogu moje tipy na oblubené horory.
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť