BLAF(uj)

8.10.12

Tento víkend sa na nádvorí Slovenskej národnej galérie uskutočnil BLAF market, kde sa to len hemžilo krásnymi, farebnými a originálnymi vecičkami. Mohli ste si kúpiť oblečenie, šperky, doplnky, hračky, knihy a samozrejme aj niečo sladké pod zub. Ale pred výplatou zažívam najväčšie suchoty, tak som sa uskromnila len na dva kúsky makróniek, ktoré som túžila ochutnať už veeeľmi dlho. :D A oplatilo sa! Enjoy!

IMG_8324

IMG_8325

cutmypic2


IMG_8331

IMG_8333


cutmypic4

IMG_8341

IMG_8342


You Might Also Like

12 comments

  1. yey mám rada také akcie :))
    inak ako chutia tie makarónky ? :-D aj ja ich chcem už dlho ochutnať, tak mňam vyzerajú :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. makrónky sa robia z mandlovej múky, takže chutia tak marcipánovo a taktiež záleží od toho, aká je plnka, či je to krém alebo džem :) každopádne sú mega sladké

      Odstrániť
  2. makrónky by som si vybrala asi aj ja :) strašne by som ich chcela ochutnať! inak je to tam krásne,ja som ešte na takejto akcii nebola

    OdpovedaťOdstrániť
  3. yeah, that isn´t very chanel! :D

    dala bych si brownies!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nebola som tam, ale pocula som, ze tento rok bola slabota. tie dve makronky na fotke su tvoje? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mmmmm dala bych si zase makronky, zkusila jsem je ve Francii a chci je pořád ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och, škoda, že som musel byť v práci...ssss :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tí mackovia v rámoch sú úžasní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mnaaaaaaaaaaaaaam mnam mnam mnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prečo som o tom nevedela??? vyzerá to supeer, úplne by som išla! :/

    OdpovedaťOdstrániť