DIY: Jewelry Holder from a Hanger

21.10.12

holder

Inšpirovala ma dievčina z tohto blogu a aj fakt, že som dlho nič nevyrobila. V skrini sa mi kopí hŕba materiálu, no nejak sa neviem rozkývať. Možno ma k tomu prinútia dlhé zimné večery. :) Enjoy!

IMG_8814
Budete potrebovať lepiacu tapetu, starý drevený vešiak, lepiacu pásku a nožnice.  Postup je jednoduchý, tapetou oblepíte vešiak a keďže tá moja tapeta trochu slabšie lepila, zaistila som ju zo zadnej strany vešiaka lepiacou páskou. A kto nemá po ruke tapetu, môže použiť hocičo iné, napr. farbu alebo farebný sprej. Ide hlavne o to, aby sme zakryli nudnú drevenú časť vešiaka. :D

IMG_8822
Pri tomto kroku je len na vás čo použijete, či klince, háčiky alebo oboje. Háčik som našla iba tento jeden, čiže ja som operovala len s menšími klincami. :D

IMG_8826
Neprišla som ani o jeden prst. :D 

IMG_8839
Všetky klince aj háčik vešiaka som zamalovala lakom na nechty. 

IMG_8844


VOILA
IMG_8850

IMG_8852

You Might Also Like

14 comments

  1. perfektný nápad, spolubývajúca akurát húta nad tým kam dať náušnice, aby sa jej všetko nemotalo dokopy tak jej hneď posielam link :) sa jej to bude páčiť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto je super nápad, už rozmýšľam čím zakryjem ten vešiak :) Ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice. Veľmi sa mi to páči.
    Ja mám takto "nabitých" veľa klinčekov ale v poličke :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som asi zapratala celu stenu =D ale čakám kedy sa konečne frajer rozhýbe a spraví mi niečo na šperky ako mi sľúbil =/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten háček bych dala doprostřed zespodu a tím by se mohlo přidat další ramínko, a další a další :-D.... jinak prima nápad ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ooo zaujímavý nápad, ale asi by mi to musel niekto vyrobiť, nie som na takéto výtvory :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to je bomba!!! doufám, že se k tomu taky odhodlám :) vypadá to skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je super napad, taketo nieco by sa mi hodilo na nahrdelniky, hmmm... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. najviac sa mi an tom páči tá tapeta!! úplne pekné to je s nou :)

    OdpovedaťOdstrániť