Patterns

7.10.12

V piatok som mala mimoriadne úspešný deň na nákup v sekáči. Do kabínky som vošla asi s 20 vecami, z ktorých som si kúpila iba 6. Neviem koľko času som tam strávila, ale asi dosť dlho na to, aby ma vonku čakajúca teta v duchu preklínala a vrhala na mňa vražedné pohľady. :D V tej chvíli ma to vôbec netrápilo. Hneď ako som si vyskúšala tento sveter, vedela som, že ho musím skombinovať s niečím pásikavým. Takto vyvzorovaná som v sobotu navštívila BLAF market, o ktorom vám zajtra postnem pár fotiek. No a  horúčku sobotňajšej noci som zakončila v divadle Astorka. Prajem krásny začiatok nového týždňa. :)

IMG_8302

IMG_8295

IMG_8294

detail

IMG_8299
sweater - second hand, skirt - Forever21, shoes - Asos


You Might Also Like

10 comments

  1. A ja som si myslela, že tieto vzory sa nedajú kombinovať... Vyzeráš fantasticky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to absolutně mega! ale bolí mě z Tebe oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. iba 6? ja som minule vošla s 20timi vecami a nezobrala som si domov ani jednu, takže buď rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, pomixované vzory! :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nice post.
    http://onlinefootwearindia.wordpress.com/2012/09/26/tone-your-legs-while-walking-or-running-with-reebok-shoes/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kohutia stopa, moj frajer miluje ten vzor, cize aj ja milujem ten vzor =D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cool combination!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekne zladene :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť