Sleepy Head

14.10.12

Zdravím vás, dúfam, že ste po víkende plní nových zážitkov. V piatok sme si to namierili do Trenčína. Priateľ mal nejakú robotu a ja som celý deň strávila na izbe v penzióne. Nakúpila som plno sladkostí a pozerala obľúbené seriály a reality shows. V sobotu sme sa po výdatných raňajkách vybrali na Trenčiansky hrad, poprechádzali sa po centre a smerovali do Piešťan, v ktorých som bola už niekoľkokrát, no vždy sa tam rada vraciam. Pre mňa sú to také malé Karlovy Vary. :) A aby toho nebolo málo, večer som trielila s vínom v kabelke za Zuzkou  na intráky do Mlynskej doliny. Zuzi, ešte raz prepáč, že som ti zjedla celý sáčok olív. :D

detail

IMG_8593

IMG_8595

IMG_8604

IMG_8598
jeans - H&M, boots - ebay, sweater & vest - second hand, bag - Asos

You Might Also Like

7 comments

  1. love your look dear! perfect!!
    come and see the new name of our blog!
    xx
    Almu
    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. css nabudúce žiadne reality shows, ale nabudúce pekne napíš a poukazujem ti Trenčín :)
    a Piešťany sú nádherné, tiež to tam milujem, ešte tak mať každý mesiac free permanentku do kúpeľov.
    a super vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jój tá vesta je taká super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svetr s džínovou vestou, hm, zítra si to tak beru do školy. A já si furt lámala hlavu nad tím, jak tu vestu na podzim využít, díky za inspiraci :) Strašně ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prepáč, že komentujem až teraz, ale vôbec nevadí! nabudúce už budem vedieť a kúpim ich viac (a povedzme si pravdu, aj toho vína vypijem menej:).

    OdpovedaťOdstrániť