DIY: Silver Glitter Toe Boots

24.11.12

IMG_9599
Na skrátenie sáry som potrebovala pravítko, fixku a nožnice. Na zdobenie som použila strieborné flitre, štetec  a lepidlo  na servítkovú techniku, ale kľudne použite aj klasické. 

IMG_9600
Z čižiem som odstránila zbytočné ozdoby a skrátila dĺžku sáry. 

IMG_9601
Na špičku som naniesla lepidlo ....

IMG_9606
... a posypala flitrami. Najlepšie bude, ak použijete lepiacu pásku, ako napr. tu

IMG_9700
Počkala som asi tak deň, nech lepidlo dobre zaschne a potom som naniesla vrchnú vrstvu. Lepidlo pri schnutí spriesvitnie, takže no problem. A úplne na záver som na špičky nasprejovala priesvitný lak. Dostať ho určite v Hornbachu alebo Baumaxe, no ak taký nemáte, tak stačí aj priesvitný lak na nechty. :)
Voila!
IMG_9780

IMG_9777

You Might Also Like

14 comments

  1. Tie vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D vyzera to smiesne a číňanovsky,pochybujem ze to vobec budes nosit,na svetle vonku to musi strasne vyzerat akoby si namocila spicky topanok do kybla s bielou farbou :D este mi to pripomina aj ponozky,fakt je to otrasne,nevkusne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Smiesne vyzeras akurat ty, ze nemas odvahu napisat svoj nazor ne-anonymne, len takto...

      Odstrániť
    2. Má právo na anonym..

      Tie topánky nie sú najkrajšie a nepomôžu im ani strieborné špičky. btw. nepíše sa voila, ale Eh voilá!

      Odstrániť
    3. Éj známa "kritička" she.is.the.one! :D
      Neboj sa na tvoju "kauzu" ideálnej blogovej postavy sa bude ešte dlho spomínať. Mimochodom Foly má lepšiu postavu než ty ;)
      A náhodou..mne sa tie topánky páčia! :)

      Odstrániť
    4. s foly som to prebrala a nikdy som jej postavu nekritizovala. sama som sa opisala, ze som na tom s postavou biedn. becca to asi nema v hlave v poriadku a rozsiruje klamstva.

      Odstrániť
    5. Je je mi jedno na co ma pravo, ale urcite je rozdiel medzi tym, ze niekto napsie svoj nazor normalne, a medzi tym, ze anonymne nadava...
      Pravda je taka, ze vacsina anonymov ma velku hubu len preto, ze sa nemusi podpisat...

      Odstrániť
    6. ej, ale je vás viac, čo by ste mali zájsť k odborníkovi. tvlášť, keď sú na slovensku zadarmo. resp. including insurance
      :)

      Odstrániť
  3. hm, neviem, tentokrat to tiez nie je moja salka kavy a sa mi to nepaci. ale mozno ked to s niecim skombinujes a bude vidno cely outfit, tak to bude ina méta. takze som zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Videla som už takéto DIY, ale tentokrát ma výsledok až tak neuchvátil... Keby nešlo o semišky, ale o hladké lodičky možno by to vyznelo lepšie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obyčejně se mi takovéto DIY botky líbí, asi to bude těma tvojema botkama, ale prostě se mi k tomu to stříbrné nehodí.. Vypadá to líp na špičatějších botkách, k tomuto mi to nesedí :)

    OdpovedaťOdstrániť