★★★ Popcorn Candy Cake ★★★

14.11.12

Recepty tohto typu mám najradšej. Ich príprava nezožerie toľko času a nenarobí vám v kuchyni kopu špinavých riadov. :) Originál video s postupom nájdete tu. Enjoy!
!!! VAROVANIE !!! - tento pokrm je extrémne sladký, jedzte ho preto prosím v malých dávkach. :D
IMG_9581
Budete potrebovať: 250 g masla, jeden balíček popcornu, balík Marshmallows, lentilky, gumené cukríky
IMG_9587
Maslo pokrájajte na kocky a na malom ohni roztopte.
IMG_9588
Do roztopeného masla vysypte marshmallows a varte na malom ohni....
IMG_9592
... až kým sa vám úplne neroztopia.
IMG_9593
Tekutú hmotu vylejte na pukance...
IMG_9594
...pridajte lentilky & cukríky a poriadne premiešajte.
IMG_9597
Vložte do umelohmotnej misky a nechajte pár hodín v chladničke.


VOILA!
IMG_9638

You Might Also Like

14 comments

  1. tak to je niečo ! D ako si sa k tomu dostala? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuh, na mňa je to moc a nemám rada gumené blbosti ani maršalovs :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určite to niekedy urobím, to musí byť zážitok jesť :-DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto skúsim! Ty si genius!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akože WAU! :D Moj brat by to zbaštil aj ked je to slaadke :) a ja by som si dala kusok tiez :) urcite skusim

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vďaka za super typ! ;)

    http://dailycupofmode.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Děláš si srandu? To je mega patlanice, neupadly ti z toho už zuby? :D
    Každopádně dost originální!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wuaaaa ! to by som si hneď dala, ja taký sladkostifil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no to se mi moc nezda:)))musi to byt strasne sladky ne? i kdyz ja sladky miluju:))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Neviem prečo ale mám pocit že tie gumenné blbosti to tam kazia :D Ale vyskúšam to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. woow tak toho hneď zajtra skúsim keďže čakám sesternicu s ktorou som sa dllho nevidela :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. fuuha, no až na tie marshmallows by som to vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť