♥ Rock Candy Cupcakes ♥

6.11.12

Nemôžem o sebe povedať, že som dobrá kuchárka, a to aj napriek tomu, že horlivo sledujem každé video na Youtube, v ktorom sa varí či pečie. Ďalej ma trochu brzdí fakt, že nezjem hocičo a som veľmi vyberavá. :( Ak ste tiež takí, nezúfajte, v jednom dokumente som sa dozvedela, že určité percento ľudí jednoducho nemá dostatok receptorov a preto im niektoré druhy jedál či potravín nechutia. Jedna žena konzumovala skoro celý svoj život iba zemiaky. Keď si dala do úst zeleninu, skoro sa povracala. Ale to je už iná diagnóza. :D Poďme späť k tým príjemnejším veciam.
Natrafila som na obrázok s muffinmi, ktoré boli celé obsypané krásnymi ružovými kryštálikmi. Ako keby ste rozbili nejaký polodrahokam na niekoľko tisíc kúskov. Jednoducho nádhera. :D Fantázia zapracovala, tak som sa pustila do práce. Muffiny je ľahké upiecť, veď keď to dokážem ja. :D Tu na ne nájdete recept. Celý postup som zvečnila na fotkách a aj keď sa tie moje ani zďaleko nepribližujú originálu, chuťovo sú yum yum. :) Enjoy!
ORIGINÁL
rockcandysidebyside
IMG_9504

IMG_9506
V jednej miske sú všetky sypké suroviny, v druhej všetky tekuté.
IMG_9510
Do bieleho cesta, som pridala ešte škoricu a med. Do druhej časti cesta som pridala kakao. Plech som vymastila maslom a posypala múkou.
IMG_9511
Do muffinov som pridala sušené brusnice, ale môžete ich nahradiť hocičím iným, napr. kúskami čokolády, sušeným ovocím, cukríkmi.
IMG_9516
IMG_9520
IMG_9523
IMG_9524
Roztopila som maslo, ktorým som potrela muffiny a posypala ich rozdrvenými cukríkmi. Na potretie môžete použiť aj krém, na ten sa nalepí viac kúskov.


VOILA!
IMG_9525
IMG_9536

You Might Also Like

11 comments

  1. woow to je aký super nápad!! a vyzerajú parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je naprosto super tip!!! To jsem netušila z čeho ty barevné střepy uděláš, boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle by mě nikdy nenapadlo a přitom to vypadá tak úchvatně a musí to být určitě skvělé! Hned vím, s čím udělám muffins příště, Díky za tip! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto je velmi super nápad, vyzerá to skvelo :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super!!
    Brzo vyzkouším :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na tvojej predlohe je to posypane ochutenym a zafarbenym cukrom (u nas asi nekupitelne), ak sa nemylim. videla som to v dakej casti dc cupcakes. skus pozriet, mozno najdes novu inspiraciu =D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super,super,super! Ďakujem za skvelý nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No naprosto úžasný! Myslím, že si to zvládla na jedničku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. rozbíjet ty bonbony by mě bavilo!! :D
    super nápad

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňam!
    to čo za mňamóznosti tu dávaš?:)
    a ja to teraz v noci musím čítať, keď také chute dostávam, že až :D
    kedy mi urobíš? :D

    OdpovedaťOdstrániť