Everything she wants

12.12.12

Fotilo sa v nedeľu, a ako môžete vidieť, Bratislava bola zaliata slnkom. Kto by si bol pomyslel, že večer začne padať sneh a že na druhý deň ráno už bude všetko zahalené pod snehom. Presne tak ako som si to priala. Vždy som tušila, že mám nadprirodzené schopnosti. :D Tenisky a kotníkové čižmy som vymenila za baganče, lebo je to jediná obuv, v ktorej dokážem chodiť ako tak normálne. No videla som jednu slečnu, ktorá mala obuté vysokánske čižmy a aj keď chodila nanajvýš smiešne, nespadla. :D Tak teraz neviem či je chyba v mojom prijímači alebo sa len prehnane bojím. :D Spomínala som, že v F&F majú výpredaje na kabáty, tak som si jeden kúpila, 17 € ... no nekúp :D. Baranicu som ukradla priateľovi a plánujem sa popýtať aj babky, či by mi nejaké nechcela darovať. :D Zatiaľ sa majte krásne!
IMG_0028
IMG_0030
IMG_0039
IMG_0063
IMG_0080
IMG_0033
coat - F&F
sweatshirt, leggings - H&M
shoes - Deichman & DIY
bag - Asos
hat - C&A

You Might Also Like

18 comments

  1. Dokonalý outfit! Skvelé kombinovanie farieb a materiálov! Tlieskam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. love your outfit!! you are so pretty
    xx
    Almu
    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. love the coat :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten kabat mam aj ja, faktze spoko cena!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely combination :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. truchu mi připomínáš Penny z The big bang theory (na jméno herečky si vážně nevzpomenu! :D)
    zvu tě na svůj blog, kde právě probíhá giveaway, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aww to je dokonalé ♥ Akorát bych umrzla v Converskách, i když je to focené v neděli!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super nohavice :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. presne podla mojho gusta, tlieskam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jáj, superská!
    presne ten istý kabát som si skúšala, ale odradil ma veľký výstrih (bála som sa, že mňa ako zimomriavku bude prefukovať :/)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love your headpiece, it gives you a special look :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super:-)!
    Http://www.cotedfrci.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prostě super! pokud v botách byly teplý ponožky, kecky moc neizolujou

    OdpovedaťOdstrániť