*** HAPPY NEW YEAR 2013 !!! ***

31.12.12

Som veľmi vďačná, že rok 2012 priniesol viac radostí, než starostí. Ale tie tiež patria k životu. Mala som príležitosť spoznať nových skvelých ľudí, byť na nových miestach, som o niečo bohatšia o zážitky a skúsenosti a  dúfam, že v roku 2013 sa mi podarí úspešne zrealizovať moje plány. Toto je posledný článok z tohto roku, preto ďakujem za vašu priazeň a že navštevujete môj blog. :) Budem sa snažiť zahltiť vás stále lepšími článkami a keď chcete, nechajte mi v komentároch odkaz, čo nové by ste uvítali na mojom blogu, alebo čo by som mala vylepšiť. Prajem vám ešte raz všetko dobré a užite si silvestrovskú oslavu. :)

HNY13

97320041917635158_rSSaKLPo_c

You Might Also Like

3 comments

  1. Happy New Year! May all your wishes come true :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa nič netreba vylepšovať, len buď ďalej taká aká si! :) Teším sa na rok 2013 a na všetky Tvoje novéééé posty a outfity :))

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť