[Missha] Perfect Cover BB Cream

15.12.12

Tento rok mi zima obzvlášť robí problémy s pleťou. Je strašne suchá a akosi mi začal haprovať aj môj obľúbený make-up. Z nejakého dôvodu som sa rozhodla, že si skúsim zaobstarať trochu drahší make-up, konkrétne Astor Skin Match Fusion Make up, ktorý sľubuje neviditeľné krytie a všakovaké iné marketingové oblbovacie sľuby. Nebudem sa zbytočne rozpisovať....stačí jedno slovo....fail. :D Zároveň som si všimla, že veľa blogeriek začalo propagovať BB krémy kórejských značiek. Už ich poľahky dostanete cez slovenské a české e-shopy, akurát čo vás možno odradí je trochu vyššia cena. No nevzdala som to. Vybrala som si konkrétny BB krém, naťukala jeho názov do vyhľadávača na ebay.co.uk a tu hľa! :D Ten istý krém o polovicu lacnejší a ešte aj poštovné zadarmo!!! Ako chápem, že e-shopy si musia nahadzovať nejakú tú maržu, veď by ináč nezarobili. Ale ak nakupujete často cez Ebay, tak s kúpou neváhajte. Ak neviete nakupovať cez Ebay, alebo nechcete, nech už máte akýkoľvek dôvod, tak odporúčam ČR a SR online shopy, ale tu si už budete musieť priplatiť. A teraz poďme priamo k produktu.  

IMG_9982

IMG_9980

IMG_9988
Čo sa mi naozaj páči je obal. Je krásne lesklý a pôsobí luxusne. Nemám na to srdce, aby som ho len tak vyhodila do koša. :D Samotný krém je vybavený aplikátorom vo forme pumpičky, môžete si nadávkovať presné množstvo, ktoré potrebujete.

odtien
Mala som na výber z troch odtieňov - 13 Bright Beige, 21 Light Beige a 23 Natural Beige. Moja pokožka nie je príliš bledá ani moc tmavá. Preto som si vybrala stredný odtieň. Krém má príjemnú vôňu a konzistenciu ako každý iný make-up. Má dobrú kryciu schopnosť, zjednotí vám pleť a maskuje začervenania. No na výraznejšie akné aj tak musíte použiť korektor.    


A poďme si teraz ukázať názorný príklad z praxe: 

Takto vyzerám bez make-upu
(žiadne úpravy vo Photoshope)

problems

Po použití BB krému
IMG_0019
Čo si naozaj pochvaľujem je, že moja pleť je počas dňa hydratovaná, nevidno žiadne mapy, nerobia sa mi šupiny. Pleť je zároveň chránená pred škodlivými účinkami UV žiarenia. Taktiež oceňujem, že sa nemusím pudrovať každé 2-3 hodiny, ale iba 1 za deň !!! A aj to až po 7-8 hodinách !!! Naozaj !!! Pleť pôsobí  prirodzene, nemám pocit, že mám na sebe kilo omietky. 


Missha BB krém je momentálne mojím favoritom. Ak by ste ho chceli vyskúšať aj vy, kúpite ho na Ebay u tohto predajcu. Používate BB krémy? Aké máte skúsenosti? Ktorý je váš najobľúbenejší?

You Might Also Like

38 comments

  1. ja som používala garnier, potom keď vyšiel nový na mastnú tvár tak ten, nie som s ním úplne spokojná ako s predchádzajúcim, ale je ok. Uvažovala som aj o inom, no všetky ostatné sú až príliž tmavé na moju pleť. Pred nejakým časom som ale začala používať tiež bb krém Missha a je naozaj super, kryje a necítim sa ako s make-upom :)
    moja pleť je katastrofa, ani žiadny make-up s drogérie nie je vhodný pre moju pleť, zatiaľ najviac overený mám Gosh na mastnejšiu pleť. A ešte jediný make-up, ktorý som si kúpila za posledné dva roky je Loreal, Lumi Magique, ten je tiež dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. este som neskusala ziadny BB krem , chcem sa spytat ci je vhodny na mastnu plet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow tak ten tvoj vyzera fakt dobre, ja stale nad kupou uvazujem...

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

  4. vyzerá fakt dobre:) chcela by som sa ťa opýtať. že akým sposobom získam ten PayPal , kedže len tak sa dá cez ebay objednávať..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš platobnú kartu, tak sa stačí zaregistrovať na paypal.com, vyplníš údaje z karty a môžeš veselo nakupovať :)

      Odstrániť
    2. tak to je easy:) myslela som, že je s tým väčšia veda. Ďakujem krásne ;)

      Odstrániť
  5. tak som si kupila aj ja.. ale nie missha ale skin 79.. chcem sa opytat, ako rychlo Ti to doslo.. :) shipping je z korei, ak som spravne pochopila.. aj Tvoj clanok ma nakopol konecne si jeden bb zakupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prišiel mi do 10 prac.dní :)

      Odstrániť
    2. tak sa teda tesiiim a dakujem :)

      Odstrániť
  6. tam by som sa bala ci su to orginaly, kedze maju take dobre ceny :D lebo sa to dost fejkuje, ale tak to sa moze aj v tych e-shopoch stat, hlavne, ze ti vyhovuje :) inak mam ho aj ja, zo slvoenskej stranky a je vyborny tiez si chvalim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj to ma napadlo, že by mohlo ísť o fake, ale tento konkrétny predajca ma veľa pozitívnych feedbackov a aj kolegovia z práce cestujú často do Kórei a fakt to tam majú oveľa lacnejšie než tu :)

      Odstrániť
    2. no tak to je jasne, ale super, dobre vediet, ked sa minie :)

      Odstrániť
    3. podľa mňa keď kryje, tak mi je to jedno, či je to originál alebo fake, pri žiadnom nevieš, aké svinstvá sú v tom ;) isto by som za to nevysolila 20 eur (aj to hovorím málo), keď sa to dá zohnať ľahšie, slovenské e-shopy by išli človeka len zodrať a hlúpy je ten, kto im na to naletí, kde je napísané, že SK tiež predáva len originály? to nikto nevie

      Odstrániť
  7. Tiez uvazujem nad nejakym BB kremom, mam suchu a citlivu plet, takze niektore make-upy mi robia supinky. Len sa bojim, ci tie kremy z Azie neobsahuju nejake skodlive latky :(
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby boli z číny, tak by som možno tiež pochybovala, ale Kórea sa mi zdá taká solídnejšia :D

      Odstrániť
  8. Ahoj já jsem vám akorát chtěla říct že na mém blogu je giveaway:
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  9. normálne si ma na to navnadila... mne končí môj L´oreal makeup a chcela som BB cream od Garnieru, ale s touto cenou si radšej objednám tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja ho mam tiez rada, len skoda, ze ma bieliacu zlozku

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, asi sa to moc nehodi, ked je rec o bb kremoch, ale zaujimalo by ma aku pouzivas farbu na vlasy. Budem rada, ak mi das tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. používam Nutrisse Garnier odtieň 100 Harmanček :)

      Odstrániť
  12. ..som rada, že ti Perfect Cover sadol :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. aj ja mam rada BB, sice som zatial vyskusala len missha real signature, ale uz teraz viem, ze nebol moj posledny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow, great effect!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aha tak to mám teda trošku jiný, má podobný obal ten můj totiž :D Ale spokojená jsem taky, moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Garnier BB krem na mastnu plet, je lahko dostupny a mozem sa zaprisahat, ze robi presne to iste co dvojnasobne drahsi Vichy Normateint - kryci krem na mastnu plet. Este aj tie tubicky su rovnakeho tvaru. Pekne jemne krytie je super alternativou k makeupom ak nechcem vyzerat ako s omietkou na tvari.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Beautiful! Maybe you'd like to follow each other via BLOGLOVIN?
    Let me know on my blog www.fashionhypnotised.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak mi prisiel moj bb z tej stranky, ktoru si odporucala.. ten skin79.. vsetko sa zdalo byt ok, naozaj to prislo velmi rychlo, cca do 10 pracovnych dni, v balicku boli 3 vzorky kremov, fakt som bola euforicka.. vcera som si dala na tvar, mala som pocit, ze to stahuje kozu, ale nic, co by vadilo, len pocit bol iny..
    no a dnes som si chcela dat znova, pumpujem, pumpujem a v tej tube NIC NIE JE!!!! oni poslali prazdnu tubu! pisala som tam, som zvedava, ako budu reagovat..
    toto je moja skusenost s tym odporucanym predajcom z ebay.. mozno som jedna z mnohych, ktorej sa toto stalo, ale fakt to nasr****

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som musela trošku dlhšie pumpovať kým som ho "rozbehla", ale odvtedy funguje úplne v pohode. Nie je možné, žeby ti poslali prázdnu tubu, cítiť to aj na váhe? zdá sa ti, že je obal príliš ľahký? ak nie, tak určite skúšaj ďalej, možno je v pumpičke (alebo v obale) nejaká vzduchová fuga.

      Odstrániť
  19. kokos, pumpovala som ja, manzel.. nic.. to mam kolko pumpovat? :D
    inak, davala som to na vahu, malo to 140 g, celkovo, tuba+bb.. a iba toho bb pisu, ze by malo byt 40 g.. tazko sa mi to posudzuje, neviem, kolko vazi prazna nadoba..
    objednala som tento: http://www.bbcreamshop.sk/product/64/skin79_diamond_prestige_bb_cream#.UOcu9EfRIfQ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tipujem, že tento výrobok má asi pevný obal :D vieš, že by si ho rozrezala a mrkla či fakt vnútri niečo je :D ako je to rarita, lebo tento predajca má veľa pozit.hodnotení, negatívnych je fakt minimum. tak držím palce, dúfam, že sa to vyrieši v tvoj prospech, daj vedieť :)

      Odstrániť
    2. sak to, to by som musela tu plastovu nadobku rozbit :D
      tak idem este skusit popumpovat, ale myslim, ze to nevyda :D
      dam vediet, ako to dopadlo :)

      Odstrániť
  20. takze som to nerozpumpovala.. typek mi to uznal ako reklamaciu, napriek tomu, ze tvrdil, ze posiela iba originaly, neotvorene.. :-/ hmm, zaujimave..
    a dokonca mi dovolil zmenit typ bb.. tak som si objednala mishu.. uvidim, co a kedy pride.. podam spravu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no som rada, že ti uznal reklamáciu, teraz už môžeš rozrezať (rozbiť, rozmlátiť) obal a naozaj sa presvedčiť, či bol prázdny. :D Dúfam, že Misshu rozpumpuješ už bez problémov :D budem čakať na hlásenie. :)

      Odstrániť
    2. je mi to luto rozbit.. skor to skusim dat na radiator, ci to nestecie :D
      kazdopadne, do 2 tyzdnov by to tu mohlo byt, napisem ;)

      Odstrániť
  21. takze, v piatok prisiel nahradny bb..:) od misshy a je este lepsi, ako ten od skin79..
    malicke balenie, iba 20 ml, ktore bolo rovnako drahe ako 30 alebo 40 ml skin79..
    ferovy predajca, som spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. supeeer, na parádu, teším sa spolu s tebou :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem.. tymto uzatvaram tuto kauzu :-D

      Odstrániť