My favorite mascara: Rimmel Glam´Eyes

23.12.12

Niekedy musíme prejsť dlhú cestu, aby sme zistili, čo je pre nás dobré a čo nám vyhovuje. V tomto poste by  som vám chcela predstaviť moju obľúbenú maskaru od Rimmel - Glam´s Eyes. Začnem najprv mojím hlavným problémom, a tým sú mihalnice. Sú veľmi jemné a SVETLÉ !!! Nie je ich vôbec vidno. Je to dosť zvláštne, lebo moja prirodzená farba vlasov je hnedá a čakala som, že aj všetko ostatné na mojom tele bude tomu prispôsobené. :D Každopádne dobrá špirála je pre mňa dosť dôležitá, lebo akonáhle si zvýrazním mihalnice, je zo mňa iný človek....lepší človek. :D

IMG_0589

Zistila som tiež podstatnú vec. Absolútne mi nevyhovujú maskary, ktoré majú aplikátor v dlhšími štetinami. Najviac mi vyhovujú tie s krátkymi a pevnejšími, tak ako je to v prípade tejto špirály. Aplikátor je ohýbateľný, je možné ho ohnúť do požadovaného uhla. Ďalším pozitívom je, že na mihalniciach netvorí žiadne žmolky a pre výraznejší vzhľad môžem naniesť viac vrstiev.

IMG_0591


Pre porovnanie:

after

Už som uvažovala aj nad zafarbením mihalníc či ich predĺžením, ale aj to je len dočasné riešenie. Také 3D riasy vydržia aj niekoľko mesiacov, záleží na tom aký cyklus rastu majú vaše vlastné mihalnice. No tak či tak ich treba po čase dopĺňať. Zatiaľ ostávam pri mojej overenej a lacnejšej metóde. :)

Akú maskaru používate vy, resp. ktorá je vaša obľúbená?

Tip na vyschýnajúcu maskaru:
Niekedy som zvykla aplikátor namočiť do vody. Toto rozhodne nerobte. Namiesto toho použite krém, napr. Niveu. Dokonca som sa dočítala, že stačí kvapnúť do maskary pár kvapiek do očí. Takisto by ste nemali s aplikátorom divo "pumpovať" dnu a von (znie to divne :D), ale vyťahovať ho pomaly (ok tak toto nebolo o nič lepšie :D). 

You Might Also Like

12 comments

  1. moja naj je pump up booster od Miss Sporty alebo SuperShock od Avonu :) :) tie si kupujem dookola už pár rokov, nedám na nich dopustiť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám rada mascaru od F&F. vážne, neverila som tomu, ale je zatiaľ najlepšia, akú som kedy mala.
    Celá ženská časť rodiny mi ju kradne... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moje oblíbená je Maybelline Colossal Volum Express žlutá obyčejná (je jich několik verzí).. zatím mi tato řasenka ze všech udělala největší objem. prodlužující řasenky já moc nepořebuju, protože řasy mám tak akorát a když použiju prodlužující řasenku, tak se mi pak obstiskávají na horní víčko :D, takže u mě rozhodně vítězí objem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle má mamka a taky si ji chválí :) Já miluju tu svou růžovku od Miss Sporty!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No farbenie mihálnic som postúpila raz a aj posledný, štípalo to ako sviňa. Poplakala som si a podľa mňa efekt nič moc. Nemám síce také blondzky ako ty, možno pre teba by to bol väčší rozdiel.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už som ju raz mala, je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rimmelky majú podľa mňa najlepšie riasenky! Ja používam vodeodolnú a je skvelá!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuto nepoznam, pouzivam 1001 Cils od Bourjois, ale uz zijem iba zo zasob lebo sa prestala vyrabat, tak hladam nahradu, neznasam, ked mascara "hrudkuje"

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, love the before/after pic, this mascara seems to be really great!
    I wish you and your family a Merry Christmas!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. smejem sa z toho tipu na vyschynajucu maskaru :D:D:D::D ukončenie článku jak pán :D čerešnicka na torte a zdvihnutá nálada.. :D no a moja naj maskara e z Avonu uplne z tých najlacnejsich Color Trend. Nie žeby som nemla na drahšiu ale vyskusala som uz rozne a aj rozne typy kartáčikov a žiadna mi tak nevyhovuje ako táto.. Kartáčik má uplne obyčajny a ten na moje riasy posobi najlepsie a nemusim sa piplat s nanásanim maskary tisícimi ťahmi a vrstvami lebo táto maskara je uplne uzasna a nanesie farbu velmi rychlo a efektívne.. :) a krásne vytoči..

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Najlepsia je Max Factor False Lash Effect, odkedy som si ju prvykrat kupila, nedama na nu dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja milujem tie d Loreal. najviac milion lashes, čierna.
    nemám rada tie "novinky" s ohybnými kefkami, som sa "kartáčovú" klasiku. práve také ako sú tieto mi nevyhovujú :) Ale nevadí, každí to má inak. A tiež mám svetlé a jemné mihalnice.

    OdpovedaťOdstrániť