Stranger in Moscow

8.12.12

Nikdy by som to na seba nepovedala, ale začal mi chýbať sneh. Uvedomila som si to pri čítaní článku o obyvateľoch istého fjordu vo Švédsku, ktorí sa cez deň prepravujú na snehových skútroch, večer majú svetelné divadielko v podobe polárnej žiary a čo je najdôležitejšie, vedú spokojný a šťastný život. Neviem či to spôsobuje žitie v týchto podmienkach, ale začínam byť o tom presvedčená. :D Veď aj v jednej starej časti Beverly Hills 902 10 im začalo záhadným spôsobom snežiť (???) a zrazu boli všetci neskonale šťastní. :D A keďže na západe v dohľadnej dobe sneh nehrozí, chodím si liečiť ubolené srdce nákupmi. :D Ak momentálne hľadáte kabáty, určite mrknite do F&F, kde na ne máte až 50% zľavy. Svetre, pletené šaty, flitrované saká...to všetko stojí za pozretie. Pekný zvyšok dňa!

look

image (2)

image (3)

image (5)

image
denim shirt - Zara
sweatshirt - Asos
parka - New Yorker
pants & shawl - H&M
boots - Atmosphere (ebay.co.uk)

You Might Also Like

16 comments

  1. Prave sa moj mozog zastavil a nedokaze pochopit ako je mozne, ze na tych fotkach neni sneh:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akože pod si ho nabrať k nám :D som o 100km ďalej ale tu mame snehu kopec :)
    pokojne aj všetok!
    ešte aj na tom aute sa šmýka!
    a dnes som bola práve v F&F a nič ma teda neoslovili, iba ak pyžamká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čože, veď my tu toľko snehu máme :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj my máme plno snehu, tiež nechápem, prečo je toto výnimka :D lol ale neľubim sneh, bodaj by už zmizol...nelubim celu zimu fujky..

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfit!
    tiež mi chýba sneh :D u nás zasa nič.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na západe sneh je, to len v Bratislave neni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta druhá fotka je dokonalá!! Náhrdelník ♥
    A u nás teda sníh je, ale kdyby nebyl, tak mi asi nechybí. Minulý týden mě ale strašně moc potěšil, úplně se roztrhla obloha a padaly šíleně veliké vločky, já šla zrovna městem a v té chvíli jsem byla moc štastná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u nás padali mega vločky, vybehla som si z roboty do bankomatu a kým som sa vrátila tak som vyzerala ako snežná žena :D

      Odstrániť
  8. dneska som narazila na tvoj skvelý blog..som novým followerom:)

    máš super štýl...skvelé veci..

    littlecurlykate.blogspot.sk

    poteším sa tvojej návšteve na mojom blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Awesome look! I love how you've styled those pants! :)

    -Haylie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit :)
    PS: Pozývam ťa ku mne do H&M GIVEAWAY ! Budem rada, keď sa zapojíš.
    Hrá sa o darčekový poukaz v hodnote 10 Eur :))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť