Chocolate Croissants

29.1.13

Croissanty sa z väčšej časti robia z kysnutého cesta, no jeho príprava je trochu zdĺhavá a náročnejšia. Preto som tento zložitý krok obišla a použila lístkové cesto, no ak ste v kuchyni zručnejšie, vyskúšajte tento recept s kysnutým cestom.
1
Môžete použiť aj inú čokoládu, no mne najviac chutí horká.
IMG_1369
Cesto som trochu rozvaľkala a narezala na trojuholníky.
2
Vezmite si valček, alebo kladivo a rozbite čokoládu na menšie kúsky. Poriadne sa do toho oprite a vybite si svoju zlosť. :D
IMG_1374
Roztopte si kúsok masla a potrite ním cesto. Potom poukladajte čokoládu (alebo akúkoľvek inú plnku, ktorú si zvolíte) na cesto.
IMG_1378
Položte croissanty na vymastený plech (alebo vyložte plech papierom na pečenie) a potrite ich rozšľahaným vajíčkom. Pečte na 180°C po dobu 25 minút.

Voilà
IMG_1388
IMG_1391

You Might Also Like

17 comments

  1. Skvely napad...a co je hlavne je to jednoduche :-) Takze vhodne pre mna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fíha, to je jednoduché!!
    ale ja mám najradšej klasické, bez náplne a k tomu pomarančový džus!!
    no možno skúsim drahému spraviť, mala by som sa už naučiť stavať v kuchyni k nádobičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skoro som si oslintala klávesnicu! :-)
    Veľmi dobre to vyzerá... asi aj ja niečo také budem musieť vytvoriť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A sakra, hned jsem dostala chut! To musím vyzkoušet co nejdřív :)

    Zvu vás všechny ke mně na giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tomu sa hovori mňam vyzeraju super..

    POZYVAM NA GIVEAWAY tak šup šup :)) http://aj-ro-na.blogspot.sk/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam!♥ Tak to někdy určitě vyzkouším! :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzeraju chutne :) doma ich robíme trošku inak .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Viděla,inspirovala se,na nic nečekala,upekla :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aaaaaaa ja som hladna.. Najblizsie, ked sa dostanem domov, urcite vyskusam!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sú perfektné, pred chvíľkou sa mi dopiekli a nemôžem sa ich nabažiť!!! Vďaka za inšpiráciu ;)

    OdpovedaťOdstrániť