January´s Fave Cosmetic Products

25.1.13

2


V minulom článku som vám ukázala svoje obľúbené kúsky, ktoré pribudli do šatníka. Dnes vám pre zmenu predstavím kozmetické produkty, ktoré používam nejaký ten čas a som s nimi spokojná. Let´s go!
IMG_1148
TIGI je americká značka vlasovej kozmetiky. Ponúkla mi ju moja kaderníčka, ktorú navštevujem už od svojich 13-tich!!! Pozná moje vlasy veľmi dobre a neraz sa s nimi riadne natrápila :D Vyskúšala som už všetky možné druhy šampónov a kondicionérov, drahšie, lacnejšie aj tie katalógové. S niektorými som bola určitú dobu spokojná, no potom ako keby sa vytratil ich účinok. Preto som sa rozhodla, že budem pokračovať v pátraní. Kaderníčka mi teda ponúkla Šampón a kondicionér TIGI BED HEAD Urban Antidotes Resurrection. To čísielko, ktoré vidíte na obale znamená stupeň poškodenia. Prischlo mi číslo 3, vyššie sa už nepokračuje. :D Táto sada je určená pre poškodené, farbené a unavené vlasy bez života. Prípad šitý mne na mieru. :D Pokračujme ďalej, šampón je vysoko penivý, stačí napumpovať dve malé dávky. A vôňa kondicionéra je neopísateľná...taká intenzívna....pripomína mi zmes ananásu a manga. Lahoda! Tieto balenia sú po 750 ml, začala som ich používať v septembri a vydržali mi až doteraz, čiže 4 mesiace, podotýkam, že vlasy si umývam dvakrát do týždňa !!! A teraz k dosiahnutým výsledkom. Prvé 2 mesiace som nezaznamenala žiadnu zmenu, tak som bola trochu sklamaná a naštvaná, že čo za somarinu som zas kúpila. Účinok sa dostavil až na tretí mesiac. Lámavosť vlasov výrazne poklesla a čo je pre mňa podstatné, zaznamenala som rapídny úbytok vypadnutých vlasov! Nie som si istá, či za to môžem vďačiť tejto sade, ale moja intuícia mi vraví, že asi áno. :D  Značka TIGI zahŕňa aj radu CATWALK. Z nej som obdržala Balzám TIGI CATWALK Sleek Mystique Blow Out Balm - Ochranný balzam pre tepelnú úpravu vlasov. Obsahuje zmes extraktov z hodvábu, sóje a dračích plodov (Pitaya). Má hustú (no nie mastnú) konzistenciu a nosu lahodiacu arómu. Budúci týždeň idem ku kaderníčke a hneď som ju upozornila, nech mi objedná šampón aj kondicionér. Ak by ste ich chceli vyskúšať, nájdete ich tu:
 
 
alebo
 
 
IMG_1149
Micelárnu odličovaciu vodu od Biodermy som obdržala ako darček, keď som sa zúčastnila módnej prehliadky Le Baron. Akákoľvek prezentácia je zbytočná, lebo sa o nej zmienilo už niekoľko blogerov. :)
EUCERIN AQUAporin ACTIVE hydratačný krém pre normálnu a zmiešanú pleť som si objednala zo stránky docsimon.sk a používam ho ako podkladový základ pod make-up. Skvele hydratuje pokožku počas celého dňa.
Deodorant Nivea Pure & Natural Action - ako som sa k nemu dostala v skratke. Poznáte ten druh otravných reťazových mailov? Jeden taký som prečítala a týkal sa práve škodlivých látok obsiahnutých v antiperspirantoch a deodorantoch.

Citujem: "Podľa nariadenia vlády je povolené v deodorantoch a antiperspirantoch (ako aj iných kozmetických výrobkoch) používať komplexy hliníka, ktoré môžete nájsť pod názvami ako aluminum hydroxide, aluminum oxide a iné chemické zlúčeniny hliníka."
IMG_1152
Tak som sa naštvala a povedala si, že sa pokúsim ochrániť svoje podpazušie od hnusného hliníka. :D Prvý deodorant bez hliníkových solí som si kúpila v Body Shope, obsahoval prírodné sopečné minerály, no po niekoľkých hodinách som začala cítiť zápach, ktorý mi pripomínal...ako to len opísať....no....minerál či kameň. Smrdela som ako kameň. Lepšie porovnanie ma nenapadá. :D Vyskúšala som tento od Nivei a všetko funguje tak ako má. :)
1
Tekutá očná linka Maybelline Master Precise - bola mi síce darovaná, ale verím, že ju dostať aj bežne. Funguje na princípe "shake-ovania". :D Jednoducho ňou potrasiete a ide sa na vec. Aplikátor je mäkký no zároveň dostatočne pevný, aby sa neprehýbal, vďaka čomu dokážem vytvoriť krásnu súvislú rovnú linku.
 
 
Ak vás príliš obsiahly text vyčerpal, tak sa ospravedlňujem. :D Aké sú vaše momentálne kozmetické vychytávky?

You Might Also Like

11 comments

  1. Tento deodorant taky mám a už druhý a je fajn. Sice je to deodorant a ne antiperspirant, ale dávat si do podpaží dobrovolně každý den hliník - na to nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tekutá očná linka od rimmelu exaggerate, je úplne skvelá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pred nedávnom som si v lekárni kúpila set miniatúrok sensibio od biodermy :) a tou vodou som supernadšená ! :) hneď v pondelok si utekám kúpiť veľké balenie :))...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vitamin E v oleji alebo mandlovy olej- dostat v lekarnach, a s pokozkou pocas zimy robi zazraky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. eucerin pouzivam aj ja :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja takisto nedám dopustiť na "micelku" od biodermy, keďže mám citlivé oči a pod. a takisto mám rada aj tigi na moje kučery, plus tá mega vôňa och :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neznášam linky v pere :) Neviem prečo ale mne sa každá jedna linka v pere rýchlo vysuší, preto uprednostňujem tie klasické :) Ale inak pekné veci :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě ta fixa od Maybelline vůbec nepasuje-hrozně moc se mi rozmazává :/ :(
    Ale micerálka je prostě top! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj táto nivea je bez hliníka? Lebo ja som zatiaľ našla len adidasy bez hliníka, aj to len poniektoré, inak je to všade, je to hnus.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no toto je jediná Nivea bez hliníka, ktorú som našla :)

      Odstrániť