January's Goodies

18.1.13

Pár vecí, ktorými som si tento mesiac spravila radosť. :)
1
Po bielom saku som pátrala už veľmi dlho. Prezrela som všetky online shopy, ale buď boli veľmi drahé alebo nevyhovovali mojim predstavám. Natrafila som na neho v Mangu. Zatiaľ hybernuje v skrini, no dúfam, že čoskoro ho budem môcť obliecť. Smaragdovo zelená je tohtoročným hitom, no mne sa táto farba páčila odjakživa. Veľkým plusom sú pre mňa zlaté detaily.
IMG_1127
2
Biely svetrík som si kúpila ešte v Krakove, no najviac sa teším z koženej bundy, lebo tá stará už po toľkých rokoch odišla na dôchodok. Prežila so mnou toho veľa a dúfam, že táto nová bude tiež dlho slúžiť.
3
Čo sa týka "domáceho oblečenia", v tomto som typická blondýna. :D Chcem mať všetko v ružovej farbe. :D Teplákovú súpravu som dostala na Vianoce a po sviatkoch som začala intenzívnejšie cvičiť, čo sa nezaobíde bez riadneho úboru. Hneď ako sa oteplí plánujem začať behať, veď leto je už za rohom. :D
4
A najlepšie nakoniec. Peplum je mojím najobľúbenejším trendom. Bohužiaľ sa nemôžem pýšiť super štíhlym bruchom, no s týmto topom sa mi ho darí úspešne maskovať. :D
IMG_1138

You Might Also Like

23 comments

  1. Páni, všechno to jsou nádherné kousky, které se k tvému stylu hodí. Hlavně tu zelenou bundičku jsem si oblíbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gorgeous printed top and green blazer!!
    Romwe Leggings giveaway on my blog!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta zelená bundička je skvělá, můžu se zeptat na cenu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vaú ten top z asosu s tou sukňou sú super :)) ... ja som si prednedávnem tiež z H&M kúpila koženú bundu, niečo podobné ako máš ty :) už sa nemôžem dočkať keď bude dostatočne teplo na to by som ju vytiahla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nadhera a ten top je proste top:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa veľmi páči tá súpravička z HM, pretože moje ružové plyšové na doma už by bolo treba vymeniť. ja som v tom ešte viac typická blond :) najradšej by som bola keby boli všetky juicy couture, veľmi som do nich zaľúbená :)
    tiež peplum je veľmi pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That Asos top and H&M Jacket is a really great buy.
    I love them. I am now following you.
    Thank You so much for checking out my blog.

    Also, I am following you on Bloglovin, It'd mean a lot if you do the same :D

    Kenneillia M.
    The Style Vow
    FaceBook
    Bloglovin
    Twitter
    Tumblr

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ta bundička je opravdu nádherná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa páči všeeeetko čo máš, okrem bieleho saka a svetra a to len kvoli bielej farbe ja som totiž taký džaboš, ktorý si nič biele na seba vziať nemôže :D v inej farbe by som brala :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super věcičky :) bunda, boty, sako... všechno super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow perfektni ulovky!!

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pekne je to zelene sako, mne sa do C&A nikdy nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Velmi pekne kusky, najviac sa mi paci ASOS vyber:))) Mozem sa ta opytat na radu? Uz som si od nich objednavala topanky(normalne nosim UK6), avsak pri objednavke napr. tenisiek na platforme mi boli male, tak som si potom skusila objednat sandalky o cislo vacsie a boli mi velke:/ tak ci nahodou nemas skusenost, ci cisla sedia a ja som mala iba smolu strihom topanky alebo si nato treba davat pozor. Dakujem velmi pekne a vela zdaru pri skuskach-to k novemu postu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, čo sa Asosu týka, tak treba dávať pozor, lebo ponúkajú viac značiek, napr. River Island, New Look atď. a pri nich sa môže číslovanie líšiť. Ja mám klasickú veľkosť 39, ak si kupujem obuv značky ASOS, beriem vždy UK 6 a vždy mi v pohode sadnú. No ak si kupujem topánky s otvorenou špičkou, resp. sandále, vždy beriem o číslo menšie, čiže UK 5. Ale zas pri New look je jedno či ide o klasickú alebo otvorenú obuv, tam vždy beriem UK 6. Bohužiaľ online nákupy sú zradné :D, tu platí teória "pokus-omyl". :D Alebo sa môžeš s nimi skontaktovať, nech ti pomôžu pri výbere veľkosti. :)

      Odstrániť
    2. Aha. Tak v mojom pripade islo o 2 rozne znacky. Tak asi preto to tak vyslo. Dakujem za radu! Budem vediet pre buducnost, inak gratulujem ku "front page" looku!

      Odstrániť
  14. Máš opravdu pěkné kousky:-D a ta růžová teplákovka je super .:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love ur new items!
    The asos top is beautiful!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť