February Favorites & New In

26.2.13

IMG_2104
Nebudem zbytočne predbiehať a zveličovať situáciu, no v najbližšej dobe nás čaká oteplenie a ja dúfam, že je to znak blížiacej sa jari. :) Zima mi tiež obzvláš nevadila, prežila som ju bez väčších problémov, ale ruku na srdce....nepoznám človeka, ktorý by sa netešil z teplých slnečných dní a zo záplavy farieb. Počas zimných mesiacov nosím len čiernu obuv, prípadne v ťavej farbe. V šatníku nemám núdzu o farby, no v botníku mi dosť chýbajú. Farebná obuv dokáže oživiť celý look a naopak, ak je outfit trochu prekombinovaný, obuv v tlmených farbách dokáže trochu potlačiť výraznosť. Tak si to predstavujem....dokonalá harmónia, jing - jang. :)

Plánujete si zaobstarať nejaký špeciálny kúsok na jar?

IMG_2110
Baleríny - Asos
Mentolové sandále som objavila u Martiny (DannyRose) na votocvohoz.cz a sú mega. Ešte mi k nim chýba kabelka v "mint " farbe. Viem, že už dávno neplatí zásada "topánky mi musia ladiť s kabelkou", ale tentokrát sa jej budem držať. :D
IMG_2112
Tričká s vtipnými hláškami som si tiež celkom obľúbila. Toto som našla v Zare za necelých 6 €. 
IMG_2113
Veľmi podobné mám v čiernej farbe, môžete ich vidieť napr. tu alebo tu.  Obzerala som si ich ešte v decembri, boli síce už v tom čase zlacnené na 29,90 €, ale nechala som ich tak. Tentokrát som sa vrátila späť a boli tam, posledné, veľkosť 39 a za 19,90 €. Som ja ale "lucky bitch". :D
IMG_2116
Náramok mám z ebay od tohto predajcu
IMG_2118
Zosvetľujúci korektor pod oči  a klasický korektor mám od toho istého predajcu, od ktorého som kupovala BB krém, recenziu si môžete prečítať tu a ak by ste chceli môžem ju spraviť aj na tieto dva produkty. :)

ENJOY!

You Might Also Like

21 comments

  1. mne to dneska velmi zdvihlo naladu ked je tak krásne vonku, milujem slnko, milujem slnecne luce :) som dieta leta :D a musim povedat ze vsetky vecicky co tu mas su uzasne, kazdu jednu by som brala :))
    inak sa mi zda ze naramok ladi z botickami :P :)) krasne vsetko

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stunning shoes!! perfect colors!! i adore them!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mozes sem dat prosim priamo link na ten naramok? ja som prezrela vsetko co ma ten predajca ale tento som tam nenasla :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v bordovej som žiaľ nenašla :( iba béžový alebo tmavomodrý
      http://www.ebay.co.uk/itm/BR2457GD-Leather-18K-Gold-Plated-GP-Rivet-Spikes-Stud-Meatllic-Bangle-Bracelet-/310505800326?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D5868995093097516594%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D2%26sd%3D300793808864%26

      http://www.ebay.co.uk/itm/BR2457NV-Leather-18K-Gold-Plated-GP-Meatllic-Rivet-Spikes-Stud-Bangle-Bracelet-/310505800498?pt=Fashion_Jewelry&hash=item484b968332

      Odstrániť
  4. všetky tie topánky a tričko sú úplne úžasné!
    ja sa na jar teším tiež, aj keď som veľkým zástancom zimy. ale na tie farebné outfity a slniečko sa naozaj veľmi teším :) žiaľ musím troška šetriť, ale dúfam, že niečo fajn zoženiem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty mentolovy boticky a triko jsou supr!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ach jáj tie zara botky sú krásne, normálne ľutuje že som ich nekúpila ( a asi ešte ďalších 10 párov) keď tam boli za facku.
    a trika s nápismi!
    ja tiež nechcem predbiehať, ale dnes som začala vítať jar s jasným ružovým lakom a rúžom, proste cítim to už jasne!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pěkné :-) Ty boty ze zary jsou božíí!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. OMG I´m so in love with yout heels! Also I really like the upgrade of your header :)
    P.S.: I would be so glad if you could vote for my blog here: http://www.joy.de/mode/outfits/a-34230/wir-suchen-den-besten-mode-blog.html
    (Simply use the longer pink link under the picture and start off with the blue button on the side that will appear)
    Thank you so much!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oooo, ty botky na podpatku jsou super, baleríny se mi nelíbí kvůli barvě. No já se chystám nakupovat na jaro jako divá, hlavně v sekáčích! Doufám, že najdu to, co chci. Hlavně barvyyy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lovely photos :))

    would you like to follow each other?
    http://ivanafashiongirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. topánky v mint farbe sú úžasné! keďže som závislá na topánkach na podpätku, chcela by som si zadovážiť sandálky a lodičky v bielej, burgundskej a klasickej čiernej farbe:)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne botičky!!

    tinolinat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krasny vyber. Tie mint som si skusala minuly rok v H&M, ale boli na mna vysoke :( Kupila som si par kuskov v ruzovej a bielej. A nesmiem zabudnut na klasicke smotanove lodicky a ruzove trblietave loafers" Neviem sa dockat, kedy ta jar konecne vypukne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Thesе are also available with PTO Delay featurе which
    automatically open tank internal νalve for 5 seconԁs
    ргioг to engаging PТO
    allowing pump and proԁuct linеs to chargе
    рreviewing intеrval valve slug.
    Μany people will be haрpy ωіth
    rеplaceable batteriеs for hοme use and oссasіοnal outings.
    This not only allows listeners tо listen tο thеiг faνorite MP3 files along with their SIRIUS гadio; it also lets them dіgitally record their
    favorite гadіo songs fοr instant playback.


    Аlso visit my web site ... just click the following website

    OdpovedaťOdstrániť
  15. oo your shoes are gorgeous!!

    http://www.candyliquor.co.uk
    UK High Street Fashion & Style
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je nádhera! Mentolové sandálky jsou ztělesněním mých jarních snů ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť