I´m better when i´m with you

11.2.13

V matematike som strašný looser, čestne priznávam. Počet "preblicovaných" hodín tipujem na niekoľko desiatok a myslím si, že teraz s odstupom rokov môžem výjsť s takouto informáciou na verejnosť. :D A pritom mám voči číslam pozitívny vzťah, veď sú súčasťou nášho každodenného života. No všetky tie funkcie, logaritmy a derivácie mi robili zo života peklo a jednoducho som nevedela pochopiť ich zmysel a načo ich budem vôbec potrebovať. Asi to bol ten problém. Naopak také účtovníctvo, kde sa pracuje len s číslami, mi išlo veľmi dobre, dokonca ma bavilo! Potom mám takú (ne)milú tendenciu zaokrúhľovať čísla VŽDY smerom nadol, hlavne pri nakupovaní. Ak tričko stojí 9,90 a spýtate sa ma na cenu, tak vám odpoviem 9. Zvyšných 90 centov zamlčím . . . neviem prečo. :D A v neposlednej rade sú tu dátumy. Na tie mám dobrú pamäť tiež. Diáre ani nepoužívam, iba ak na zapisovanie myšlienok, nápadov, názvov filmov či web stránok. V tomto sa s priateľom skvele dopĺňame, lebo on je na dátumy ešte väčší polepetko ako ja na matiku. :D Vždy mu musím s týždenným predstihom pripomenúť, že jeho mama (najlepší kamarát, sesternica atď.) má narodeniny alebo že máme výročie (6.2. to bolo 7 rokov !!! Mamma mia! :D). Ale odkedy existuje Facebook, tak sa všetko dáva pomaličky do poriadku. Čo vy a matika, čísla či dôležité dátumy?
IMG_1858
IMG_1859
IMG_1870
IMG_1881

IMG_1906
hat, sweater - H&M
shirt, boots - Zara
jeans - second hand (Zara)
coat - Pimkie

You Might Also Like

22 comments

  1. ja matematiku ako tak zvládam, no na všetky možné zložité vzorce si netrúfam, na strednej som mala matiku iba dva roky, takže tam to je. O veľa horšie je to so slovenčinou, pretože rada píšem, rada čítam, chcela by som písať ešte viac, no bohužiaľ som mala slovenčinu takú akú som mala a mám v nej veľké medzery, najhoršie je na tom to, že sa to nevládzem doučiť a v škole to potrebujem.
    a inak veľmi ti to sekne, celé veľmi pekne. Aj ja som uvažovala o ďalšom klobúku, hlavne vždy keď sa pozriem na Olsenky, a potom si uvedomím, že nie až tak sa mi hodí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a myslím že okrem tej matiky by si si mala dávať pozor aj na gramatiku :P lebo neviem či je slovo " vísť" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha no sem tam sa chybička vyskytne :D dík za upozornenie

      Odstrániť
  3. Outfit je skvely, velmi Ti to pristane :) Pamat na cisla mam vybornu, pri mojej praci je to vyhoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si pamätám narodeniny asi tak 6 ľudí, tých najdôležitejších. Horšie to je s meninami, na ktoré permanentne zabúdam. Čudné ale je, že telefónne čísla si pamätám skoro všetky :D
    Inak, veľmi podarený outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s matematikou jsme na tom stejně :D :D
    ten klobouk ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opět ti to nesmírně sluší :)
    Já mám matiku ráda, derivace a logaritmy mě hrozně moc baví :D Maturuju z toho a jdu na ekonomku na VŠ, takže matika a čísla budou součástí mého celého života.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ouuuu mať tak tvoje matematické bunky :D

      Odstrániť
  7. Ja som tiež maturovala z matiky.. Som polepetko na veci ako chemia, biola, fyzika a ine blbosti, na ktoré ja pamat nemam a v žiadnom pripade sa neznasam biflit poucky..ako nosku.. Tak som šla vylučovacou metodou a skončila som pri matike a tri jazyky, ktoré som mala k dispozicii.. :D slovina, anglina, nemcina.. a čo vyška? dala som si na ekonomicku a len tak mimochodom prekladatelstvo kde brali 20 ludi a vobec som nedufala ze ma vezmu..a ked ma vzali..matiku som vypustila z hlavy a teraz sa mordujem s jazykmi..a priznam sa..nemcina mi lezie krkom.. viem z nej menej ako na strednej :D haha ale inak pohoda.. dátumy pamatam len tie najdolezitejsie.. nie je ich vela..a odkedy mam nove cislo na mobil..tak si ho neviem zapamatat vobec a stare odrecitujem aj o polnoci.. :D
    Outfit je znovu vydareny.. stale sa teším na nové outfity.. topánky nemaju chybu.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som chodila na bilingvalnu OA a z nemčiny mám dokonca odbornú štátnicu :D ale keďže ju už roky nepoužívam, tak som všetko zabudla :D nemčina je dosť drilovačka, ale v dnešnej dobe je znalosť jazyka nevyhnutná :(

      Odstrániť
  8. bože funkcie, logaritmy ... dobre ... je mi zle :-DDDDDDD
    outfit super, veľmi sa mi to páči ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som jednoznačne tá, ktorá si všetku musí pamätať. Priateľ mi napríklad deň narodenín / menín nechtiac posúva vždy o deň dozadu :D Vááááu !!! Že 7 rokov... Vieš, že práve tento rok patrí vraj k najrizikovejším ? Netuším prečo :D Nás čaká tento rok štvorročné výročie ♥ BTW Srdečne ťa chcem pozvať ku mne na veľkú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj je to taká povera, že 7 rok je kritický, ale dúfam, že nás to obíde :D

      Odstrániť
  10. Ja som ten typ cloveka, ktoreho matika bavi,ale ako nahle sa spomenie fyzika,chemia, nemcina...dovidopo:D Do fotky cislo 2 som sa zamilovala :D krasna si tu a outfit je bomba!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasna bordova :) 7 rokov, to uz je pekne cislo, nech vam to vydrzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pre mňa bola matika vždy des a hrúza :D
    Skvele botičky a bomba vlasy :)Sekne ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Účtovníctvo som neznášala, zato som bola dobrá v matike :D milovala som a aj stále ich mám celkom rada rovnice :) geometria však vždy išla jedným uchom dnu a druhým von... pri sumách ja zas vždy zaokruhlujem hore :)

    Prebieha u mňa Giveaway o krásne sako Gai Mattioli:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dievča, krásne vyzeráš na týchto fotkách. Musím pochváliť. Vlasy svetové, také bohaté...bolo by super, ak by si prezradila ako si to docielila. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, dakujem pekne :) vlasy si natáčam žehličkou, potom ich "načechrám" a zafixujem lakom, ale len trochu, lebo mi dosť vysušuje vlasy :)

      Odstrániť
  15. Ten klobouk musim nutne mit! Kdys ho v H&M kupovala? Jinak ja jsem z matiky na gymplu temer propadla a nakonec pracuju jako analystka, tudiz denne s cisly :D Moc rada bych jednou potkala moji matikarku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupovala som ho asi pred 3 týždňami :)

      Odstrániť