Little Miss Rock n´Roll

8.2.13

Ako vidíte v Bratislave už niet po snehu ani stopy, prevláda u nás skor jarné počasie. Minulú nedeľu sme sa vybrali na medzinárodnú výstavu mačiek. Je to taký môj každoročný rituál, lebo malé šelmičky ma dostávajú úplne do extázy. :D Získať si ich dôveru a lásku vôbec nie je jednoduché a to je možno dôvod, prečo ma to k nim ťahá. Aj ja som taká. Navonok neprístupná, no ak si niekoho obľúbim, tak ho mám naozaj rada. Skutočných priateľov spočítam na prstoch jednej ruky. :) Koľko ich máte vy? Prajem vám krásny víkend.
 
IMG_1561
IMG_1581
IMG_1602
IMG_1569
IMG_1564
skirt, leather jacket - H&M
boots - Topshop (ebay)
sweater - second hand
IMG_1631
Twins
IMG_1634
whiskas kitty
IMG_1655
help me :D
IMG_1657
sniff sniff :)

You Might Also Like

12 comments

  1. outfit je samozrejme perfektný! :))

    http://dailycupofmode.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suknička je skvělá ♥ Opravdové přátelé taky spočítám na prstech jedné ruky..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem macky, su dokonale a nezavisle, mam ich doma 5 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože tie sú nádhernééééé, ja milujem mačky, mne v lete zomreli 2 mačiatka :( Mala som k nim už taký vzťah, takže som aj revala, že ich niečo v noci napadlo.. :( no a čo sa týka outfitu, tak akože...tie čižmy su BOMBA!
    A priatelia? nablízku mám jednu priateľku, v škole mám tiež jednu najbližšiu, ale mám aj tie vzdialené, ktoré ľúbim aj keď sa nemôžeme vidieť často.. Ale tiež ich nie je veľa, preto sú tie pravé

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love your look! <3
    Amazing outfit, perfect!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Včera som ťa videla naživo v Zare v Avione :) V skutočnosti vyzeráš ešte krajšie ako na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very beautiful look, my dear.

    I'd like to invite you on www.STARPIQ.com where you can post your awesome looks.

    Kisses,

    Nicole

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekný oufit avšak možno by som knemu dala ešte nejaku šatku predsa len ten vietor :) ale super fakt! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluji kočky a jsou naprosto překrásné. Miluji ty, co vypadají jako divoké, nebo se podobají velkým šelmám =)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť