Low Cost Valentine´s Day Gift Ideas

6.2.13

Sviatok sv.Valentína sa k nám nekontrolovateľne blíži a názory na neho sa líšia. Ku ktorému sa prikláňate vy? Ste ten typ, ktorý tento deň bojkotuje a tvári sa maximálne otrávene pri pohľade na všetku tú červeň a romantiku? Alebo naopak sa snažíte zohnať pre svoju polovičku ten najkrajší darček, ktorý mu bude pripomínať, akú bezhraničnú lásku k nemu/nej cítite? :D Povráva sa, že milovanej osobe by sa mala láska prejavovať každý deň, no nie som si istá, či to funguje aj v praxi. V dnešnej dobe sú ľudia tak rozlietaní a uponáhľaní, že málokto tomu venuje pozornosť. Valentín predstavuje pre podniky celkom slušný biznis, no myslím si, že zároveň je to aj deň, ktorý nás akosi viac upozorňuje na to, že máme pri sebe osobu, ktorá nás má rada a ktorá je tam pre nás vždy, keď to potrebujeme. V mojom prípade prežívam Valentína bez darčekov, skôr sa snažíme s priateľom vymyslieť príjemný program. Ideme na večeru, spravíme si horúci kúpeľ a tak. :D Každý preferuje niečo iné, no ide hlavne o to, aby bol každý šťastný a spokojný. :)
 
Preto som si dovolila pre vás pripraviť prehľad drobností, ktorými môžete obdarovať človeka, ktorého máte radi. Nemusí to byť partner/partnerka, ale napr. mama, babka, najlepšia kamoška, sesternica, dobrá kolegyňa či milá susedka. :) A ak chcete, skúste link k tomuto článku podstrčiť frajerovi alebo manželovi...veď aj oni sa nechajú radi inšpirovať. :D
 
Enjoy!
kolaz
 
kolaz4
1. Oasis Crystal Drop Earrings
2. River Island Simple Lock Clutch
3. Červené antistresové srdiečko
4. Pieces Floral Hairband

f
1. ASOS Heart Shape Jewellery Stand
2. ASOS Triple Row Jewellery Hooks
$(KGrHqRHJ!4E+OLdc+!FBQMZN6q3lg~~60_12
1. Sweet Heart Case Cover Skin For IPhone 4 4G 4S 4GS
2. ASOS Quilted Stud iphone Case
 
stetce
1. Natural Makeup Brush Cosmetic Brushes Set
2. Pro Makeup Cosmetic Heart Shaped Powder Blush Face Brush
 
$T2eC16R,!zQE9s3ssN68BRDpVUKO8Q~~60_57
1. Pocket Diary Journal Planner Organizer
2. Daily Planner Diary Scheduler Journal

 
fqwx2
1. Christina Aguilera Red Sin
2. Moschino Hippy Fizz
3. Vichy Normaderm Total Mat

You Might Also Like

12 comments

  1. veľmi pekné tipy na darčeky :) mne osobne sa najviac zapáčil ten stojan na šperky v tvare srdca..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s priateľom to neoslavujeme, ale skôr to berieme ako zámer si niečo darovať a ísť an večeru, posledné dva roky ako sme spolu na tie večere nemáme vôbec čas, väčšinou si ich robíme doma, takže ísť sa niekde napapať je vyhovujúce :)
    a braa by som laky a lepky na nechty- tie sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice ideas, the jewellery stands are too cute :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé typy :) No takmer každý má podľa mňa rád Valentín keď má priateľa a ten čo je slobodný väčšinou nie :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. thank you for your comment i follow you!! follow me back please:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja velmi rada davam darceky, tak vyuzivam kazdu prilezitost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oooh, super darceky, som rada, ze ta Nina spomenula na blogu ;) ja by som chcela urcite niektory z tych stojanov ale aj taka sada do kupela potesi - tu cast by som potom zahrnula aj do programu na Valentina :D my tiez nejak vo velkom tento sviatok neprezivame, skor je to dovod na extra romantikush vecer nez na dake velke darceky a prekvapenia... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha vidíš to ma ani nenapadlo - sada do kúpeľa + horúci kúpeľ, spojenie príjemného s užitočným :D

      Odstrániť
  8. tú čelenku z ASOSU mám. :P je úplne božská.

    na Valentína si upečiem koláčiky a...no nič. asi si pustím GG a všetky ich "zožeriem". :D

    Sweet Lady Lollipop

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lol, no aspoň ostane viac koláčikov pre teba a nebudeš sa musieť deliť :D

      Odstrániť
  9. Tie stojany sú úúúžasné! :O

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělé nápady, já osobně vlastním stojánek na bižu ve tvaru srdce a nemohu si ho vynachválit. Navíc jsem si také objednala modrý kryt se cvoky a je naprosto parádní =)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť