Multi Colored Dotted Nails

13.2.13

Tento výtvor patrí k mojim favoritom a aj keď som pri ňom krvopotne strávila hodnú chvíľu, s výsledkom som moc moc spokojná. Postup je jednoduchý. Ako podklad som použila tento úplne bledulilililililinko modrý lak, ktorý pod hnusne umelým svetlom v drogérii vyzeral ako biely! Takto ma oklamať...tsss. Potom som začala bodkovať všetkými možnými farbami, jedno cez druhé, veľké bodky, stredné a sem tam nejaké mini. Nakoniec som nechty pretrela priesvitným lakom so zlatými flitrami, ktoré asi začínam neznášať, lebo pri odlakovávaní idú veľmi ťažko dole. :D

"Bodkovače" za šupku zoženie tu.
IMG_1695

You Might Also Like

17 comments

  1. Tie su nadherne! Aj ja chcem bodkovac :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné :) mám bodkovač doma ale neviem s ním robiť :) som strašne ľavá na nechty :D

    Pozývam na Guveaway o krásne sako Gai Mattiolo:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooo muj boziinku, ty jsou dokonale!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle se mi velice převelice líbí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je krásne!! úplne závidím že sa ti to chce :)
    ja neznášam trblietkové laky, vôbec nejdú odlakovať a všade mám potom trblietky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely manicure :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how could we communicate?


    Take a look at my web-site - internet radio

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi zaujímavé... že bodkovač? tak to som ešte nepočula :) ale vyzerá to naozaj pekne.

    Som nový follower, máš pekný blog

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kráásnéé nechtííky, inšpirovala si ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naprosto dokonalé nehty :) vzala jsem si od tebe inspiraci a zkusím si je udělat v jiném, jarním, barevném provedení :) doufám, že se mi to povede :) Pak ti dyžtak ukážu, co z toho vylezlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasné, překrásné, nápadité, no prostě... Nemám slov!!
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť