“There is no real ending. It’s just the place where you stop the story.”

5.2.13

Neviem akou vyššou mocou sú moje myšlienkové pochody ovplyvňované, no dnes som dostala pri písaní postu celkom zabrať. Niekedy sa cítim úplne zablokovaná a som rada, ak zo seba dokážem dostať jedno súvetie. :D Dúfam, že pri písaní diplomovej práce budem viac kreatívna než teraz. :D Poznáte ten pocit, keď sa musíte do niečoho pustiť ( v 99,9 % sa to vždy týka školy :D), ale v tej chvíli idete radšej povysávať, vytriediť šatník, povyhadzovať staré bločky, vyvenčiť psa, spraviť si jesť, zoradiť si knihy podľa abecedy, laky na nechty podľa farby, prečítať si bulvár, pozrieť si seriál či film??? Verím a VIEM!!!, že nie som jediná a ak sa medzi vami nachádza niekto, kto je veľký perfekcionista a poctivec, poprosím vás o radu, ako prekonať LENIVOSŤ najhrubšieho zrna. :D Najviac prekvapujem samú seba, keď pracujem pod stresom. Fičím na plný plyn, nadávky sa zo mňa sypú jedna radosť, mám studené ruky a ide mi hlavu rozpučiť. Výsledok je vždy uspokojivý, no rada by som sa vyhla týmto infarktovým stavom. Chcem sa naučiť robiť veci systematickejšie, bez stresov a hlavne sa držať predpísaného plánu...dá sa to vôbec? :D Plníte si svoje školské povinnosti svedomite, alebo nechávate všetko na poslednú chvíľu?

look

IMG_1468
IMG_1512
IMG_1474
IMG_1485
shirt - second hand
sweatshirt, bag - Asos
jacket - Zara
jeans - H&M
shoes - Dorothy Perkins

You Might Also Like

26 comments

  1. svedomite ? ja ani neviem čo to slovo v praxi znamená :-DDDDDd

    OdpovedaťOdstrániť
  2. druhá foto je fakt super, a pekný účes!
    ja som perfekcionista, no keď je skúškové tak som na tom rovnako ako ty, ale keď prekonám ten blok tak to ide fajn, vtedy mám všetko spravené a aj dosť rýchlo. ale ako to prekonať neviem , to už sa vždy nachádzam v takej časovej medzi že nemám inú možnosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U čtení tvého infarktového stavu jsem si úplně vzpomněla, jak jsem v prosinci lítala v noci po koleji s flashkou, jestli se k někomu můžu podívat na email, kde mám zadání k půlhodinové prezentaci, kterou jsem samozřejmě měla přednášet druhý den ráno :D Takže já ti neporadím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si všetko nechávam na deň pred :D hruuza

    a pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love love love your look! so pretty you are!
    xx

    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny outfit :) vyzeráš super.
    ja si tiež nechávam všetko väčšinou na poslednú chvílu :DD a ako prekonať tú lenivosť .. fúha, to by som ti rada poradila, keby som vedela, aj mne by sa to hodilo .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já snad neznám nikoho, kdo by si věci do školy dělal svědomitě :D Já mám občas takové záchvěvy, že si něco udělám dopředu, ale to je vážně málokdy.
    A tobě to zase moc sluší, jsi krásně nalíčená ještě k tomu šik outfitu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám teda jednu kamošku a pár spolužiačok, ktoré to až preháňajú.. :D niekedy to až nechápem :D ja nie som ani zpolovice taká snaživá. neviem sa donútiť :D

      Odstrániť
  8. poctivosť musíš mať v povahe :D ja tiež všetko robím na poslendú chvíľu a si nadávam že nabudúce to už budem robiť inak a aj tak nerobím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som totálny prochrastinátor. Robím veci len pod tlakom..teda niekedy sa stane raz za čas, že ma niečo posmelí a urobím to skôr a mám pokoj, ale vacsinou to je tak. Ja nemám ani čiarku z bakalárskej práce a moje spolužiačky už fičia dávno.. Ja budem robiť všetko na poslednú chvíľu a potom revať prečo som taká hlúpa a nerobila to skôr.. Ale čo už.. človek si aj povie..ale nejako to nedokážem zmeniť.. A outfit je skvelý, vyzeráš krásne milujem Tvoje oči :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemám rada spolužiačky, ktorú sú priveľmi aktívne :D mám z nich depku

      Odstrániť
  10. Ja som si povedala, že každý deň napíšem aspoň jednu stranu diplomovky pokiaľ nezačne škola...no a škola začína v pondelok a ja nemám ani stranu :-) Sama podľa seba viem, že keď sa mi nechce tak sa neprinútim, ale potom sa mi niekedy trošku zachce a dokážem napísať aj desať strán za hodinku...no tých okamžikov nie je veľa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to isté som si vravela pred štátnicami, naučím sa každý deň 1 otázku, no a samozrejme že nič z toho sa nestalo :D

      Odstrániť
  11. Great combination, I love that blouse!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Velmi pekne!
    K tym stresom, som taka ista, odkladam veci donekonecna az kym mi nehori pod zadkom.
    BTW, vcera som ta nahodne stihla v Sudnej sieni v reprize :) Umelkyna za volantom, LOL.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah, ešteže v skutočnosti to za volantom zvládam dosť dobre :D

      Odstrániť
  13. ako keby si o mne pisala :D tiez vsetko odkladam, resp. mam lepsie veci na praci (pritom presne viem ze uz by som sa mala pustit do ucenia aby som nemala stres). no a nakoniec, ked zistim ze mi hori pod zadkom ficim jak strelena, stresujem a nakoniec to zvladnem....ale ako si pisala tieto infarktove stavy niesu moc prijemne :D

    PS: outfit je velmi pekny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Me encanta el look, los botines son preciosos!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super, hlavne boty a taska su top! A tiez mam problemy s prokrastinaciou ako kazdy vysokoskolsky student, nie si v tom sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. och! ta modraaaaaaaaaaaaaaaaa - vzdy ta tak rozziari
    nadhera

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pri čítaní Tvojho príspevku som sa úplne našla. Niekoľkokrát sa mi už stalo, že som presne vedela, o čom chcem písať. Keď som sa k tomu konečne dostala bola to úplná katastrofa. Odrazu som nevedela, ako to mám napísať a trvalo mi to poriadne dlho :)
    Neznášam stres a už vôbec nie, keď musím niečo robiť na poslednú chvíľu. Diplomku som začala písať s predstihom. Pár týždňov pred odovzdaním som zistila, že tam mám chybu. Lenivosť ma hneď prešla a písala som deň aj noc :).
    Prajem veľa šťastia a hlavne trpezlivosti pri písaní ;)

    http://www.margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ted už otevíram papíry hodinu před zkouškou (a pul hodiny mi trvá cesta)...fakt extrém, jsem čim dál tim horší...njn, ale když to pořád stačí? se bojim, až to jednou stačit nebude

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť