Video Tutorial: HOW to make a BUN with HAIR doughnut/sponge

22.2.13

Po niekoľkých dlhých mesiacoch som si pre vás opäť pripravila video. Tentokrát v ňom hrá hlavnú rolu vlasová špongia/kobliha/drôtenka, pomenujte si túto pomôcku ako chcete, lebo oficiálny názov neviem. :D Tú moju som si kúpila v Primarku za 1 Libru, ale videla som ich aj v H&M. Zo začiatku som mala trochu ťažkosti, ale všetko chce len prax. Možno sa vám zdá, že mám celkom husté vlasy, no ak si spravím obyčajný drdol, vyzerá ako taká malá spľasnutá guča. S touto pomôckou je možné vytvoriť aj z jemných, redších vlasov krásny, elegantný a bohatý drdol. Dúfam, že videoukážka bude pre vás inšpirujúca a ak máte vlastný tip ako si spraviť pekný drdol, pokojne sa podeľte o info v komentári. Enjoy! :)

                    

You Might Also Like

8 comments

  1. Mas super huste vlasy :) Robis pre to nieco? Inak ja si robievam drdol este tretim sposobom :) Moj orvy donut som si dokonca vyrobila zo starej ponozky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj videla som aj trik so starou ponožkou :) s vlasmi nerobím nič, kedysi som ich mala dvojnásobne hustejšie :(

      Odstrániť
  2. Super, akurat minule som rozmyslala, ako sa s tym asi robi, teraz v tom uz mam jasno :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš moc příjemný hlas! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekny navod a suhlasim s prddoslym komentarom, ze mas prijemny hlas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyborny navod, vsimla som si tu spongiu" v H&M pri pokladni, ale vtedy nic .. Teraz sa pre nu musim vratit :) Vdaka za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvele, ja by som si to tiez rada spravila ale s mojimi vlasmi by som potrebovala asi 3 spongie aby mi to drzalo :D

    OdpovedaťOdstrániť