Boho Chic

24.3.13

Každý slnečný deň sa snažím stráviť vonku, nemusí byť ani veľmi teplo, len nech nám to svítí. :D Mnohí sa už nevedia dočkať jari a na blogoch nečítam o ničom inom, len o tom, že už by tá zima mohla nadobro skončiť. Áno, smutné počasie môže viesť k depresívnym stavom :D, ale so mnou sa teda zahrávať nebude. :D Oblečiem si radšej modrú a hneď mi je lepšie, písala som o nej napr. tu. :D Ale ak sa niekto cíti dobre v takej čiernej, no problemo, podstatné je cítiť sa fajn. :) V ktorej farbe sa cítite "bezpečne" a spokojne? :) 

IMG_2926


IMG_2935


IMG_2936


IMG_2938


IMG_2945


IMG_2948
dress - NewLook
vest - Pimkie
coat, boots, hat - H&M

You Might Also Like

19 comments

  1. Preciosa chaqueta!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuuuj tak ten outfit je úžasný, naozaj vyzeráš krásne, ten klobúčik ti tak sekne, tie modre šaty s vestičkou a čižmičkami, proste jedna báseň, milujem tvoje outfity každým dňom viac a to myslím smrteľne vážne.. si ak sofistikovaná a vieš krásne kombinovať, stávaš sa jednou z mojich naaajobľúbenejších slovenských blogeriek medzi ktore patrí aj Julianna, ktorá vie perfektne ladiť detaily a Zuzka z Košíc, ktorá má tie najroztomilejšie šatičky na svete.. ste super :)
    A ja sa cítim bezpečne asi tiež v modrej a v poslednom čase sa tam nájde aj dosť ružovej... ani neviem prečo :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj dakujem veľmi pekne, si zlatá :) máš pravdu, Julka je detailistka a Zuzka je kráľovnou šiat, videla som jej šatník a má tam hotový poklad :D

      Odstrániť
  3. Krásné fotky :-) Moc ti to sluší!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je naozaj super, veľmi pekne skombinované. Páči sa mi úplne všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tady ti to opravdu moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great coat! :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Me srdce totalne plesa, kdyz vidim tuhle modrou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You look so adorable!
    Amazing look! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vaaau a ako ti pri tom vynikla farba oci :) fakt je to boho chic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeje :) tá farba ti úplne najsuper ide k vlasom ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kráľovská modrá ♥ Táto farba ma vždy upokojí a zároveň rozveselí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hlavně ta první fotka, moc ti to sedne=)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Amazing jacket and vest :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tá modrá s tým kabatíkom je božská. A ten kabátik sám o sebe je skvelý! To je nejaký aktuálny? Neviem, či nutne nepotrebujem ! Pristane ti tento outfit.
    Ja sa cítim dobre vždy, keď mám na sebe aspoň trochu farby, hlavné je nebyť celá v čiernom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja chodím do tej školy čo je za tebou :D :D

    OdpovedaťOdstrániť