Čo na promócie?

20.3.13

S diplomovou prácou stojím zatiaľ na bode mrazu, z čoho ma až mrazí. Už som raz spomínala, že najlepšie sa mi pracuje, keď mi horí pod zadkom a nemám najmenších pochýb, že tomu tak bude aj v tomto prípade. Namiesto toho som mysľou na tom istom mieste ako vždy, pri móde. Prezerám si šaty vhodné na promóciu, aj keď je celkom pravdepodobné, že sa ich nezúčastním. :D Bakalárske štátnice som trochu odflákla. Nevedela som si nájsť žiadne vhodné šaty a pravdupovediac som nebola ochotná za ne vyhadzovať veľké peniaze, lebo išlo len o "bakalársky titul". Kúpila som si čiernu puzdrovú sukňu ku kolenám v H&M a k tomu sivý slávnostnejší top s riasením, tiež z H&M. Nič extra. Pamätám si, že v sále bolo dosť teplo a to nekonečné státie ma ubíjalo, ale niet sa čo čudovať, lebo promócie bývajú väčšinou začiatkom júla.

Uvedomujem si, že teraz by som sa naozaj mala sústrediť na to, aby som úspešne dokončila štúdium, no zároveň by som si chcela promócie užiť v krásnych šatách. Promócia je spoločenská udalosť a nie každý strih ( + farba) je akceptovateľný. V neónových minišatách by som teda neuspela ani náhodou. :D Z akéhosi dôvodu ma to ťahá k čiernej čo podľa mňa vôbec nemusí byť na škodu. Stačí zvoliť výrazný šperk alebo obuv. Ak by som stavila na dlhé šaty, určite musia byť ľahučké a vzdušné, aby som sa mohla cítiť ako éterická bohyňa. Aspoň raz za život si to môžem dovoliť nie? :)

V akých šatách ste promovali vy? Prípadne ak vás  promócie len čakajú, aké by sa vám najviac páčili?

Čo ma zaujalo
asos2
1 , 2 , 3
asos
1 , 2 , 3


Nasledujúce šaty sú zo stránky homecoming dresses2013Je tu na výber nespočetné množstvo šiat. A čo je zaujímavé, šaty sú šité na objednávku. Môžete si vybrať z klasických veľkostí alebo vám šaty ušijú na mieru. Stačí len zadať presné miery. Môže sa stať, že sa vám páči strih šiat ale ich farba nie. Ani to však nie je žiaden problém, lebo máte na výber viac ako 30 druhov odtieňov. Šaty vám ušijú v priebehu 20 - 25 pracovných dní a dodajú ich počas 12 - 18 prac.dní (expresne 3 - 7 prac.dní). V tomto prípade je naozaj vhodné objednať si šaty aspoň 2 mesiace vopred.
Máte skúsenosti s objednávaním si šiat na objednávku? 
promo1
1 , 2 , 3
promo2
1 , 2 , 3

A ešte pár šiat z Manga tu, tu a tu.


Ak si chcete pozrieť svadobné šaty  - cheap weddingdresses
Večerné a plesové šaty - evening dresses2013
 
Enjoy!

You Might Also Like

15 comments

  1. tie stredne na prvej fotke :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já měla červený=))...a samozřejmě jsem ještě podělala tu ceremonii a šla jinym směrem...ale aspon měly vhodnej střih a délku, takže za exota jsem nebyla...kdybys viděla, v čem choděj na promoci např. studenti pedáku na uk...modní peklo by zaplesalo

    a propos=) před chvílí jsem tě objevila právě na peklu, máš suprový outfity, určitě tě odted sleduju

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie čierne sú ok asi všetky (najlepšie sa mi zdajú tie v strede hore), z tých farebných žiadne, aj keď si myslím, že veľa báb bude oblečených skôr ako na diskotétku než na promócie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Que bonitos los vestidos!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z tych prvych - 1,2 a potom vsetky z Manga. Na zakazku by som sa bala, pokial nemam vyskusanu krajcirku /nastastie mam skvelu kamosku, ktora mi sije/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. z týchto sa mi najviac páči tá druhá jednotka! Jednoduchý strih a čierna čipka sa podľa mňa musí hodiť takmer všade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa najviac páčia šaty z Manga. Tu som si vždy vedela vybrať šaty na takéto príležitosti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páčia sa mi všetky. Aktuálne tiež radšej riešim šaty ako diplomovku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. akurát včera som sa roztápala na maxnine :) niektoré šaty sú fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. čierne si nekupuj, budeš vyzerať moc prísne :) ja si plánujem dať šaty zo stužkovej foto nemôžem už nájsť na nete :-/ ..ale až o dva roky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. lovely dresses!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne sú všetky! Na maxnina.com je naozaj strašne veľa krásnych šiat, aj ceny sú celkom prijateľné.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pekný výber ;) budem si musieť tiež nejaké zaobstarať na tohtoročné promócie..
    možno ma spoznáš na: http://simpleivonn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mna to tohto roku caka, teda ak sa mi podari dokoncit bakalarku :D Ale tak snad ano :) A urcite si dam nejake saty, mam ich sice dost, ale taku prilezitost kupit si nove si nemozem nechat ujst :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. aj mna cakaju promocie a premyslam co na seba...z tvojho vyberu by som urcite zvolila c.2, krasne su aj dlhe saty avsak nie na moju figuru :/ ale ak by som mohla brala by som tie posledne z Manga, su jemne, nezne a zenske! prajem vela stastia, ja sa tiez trapim nad diplomkou...ak mas chut zastav sa u mna...prebieha aj giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť