DIY: Studded sandals

28.3.13

diy

Tieto sandále mám už asi 5 rokov. Kúpila som ich v írskom Primarku, ktorý sa však nevolá Primark, ale Penney´s...a áno, vyslovuje sa dosť podobne ako "penis"....ojojojojoj toooľko radosti v jednom. :D Stáli 13 € a visel na nich extra štítok s nápisom "real leather". Real či nie.....sú to moje srdcovky. Ako vidíte, sú už dosť obnosené, špinavé, fľakaté a aj podrážka sa odliepa. No nedokážem sa ich vzdať, vlastne ani nechcem! Veď podrážka sa zalepí chemoprenom a zvyšok už spravili cvočky. :D Kúpila som ich tu a sú použiteľné na všetko (drevo, plasty, textil). Zvnútra sú vyplnené lepidlom, ktoré stačí nahriať a priložiť, ale keďže táto metóda sa mi moc neosvedčila, išla som na to klasicky sekundovým lepidlom. Po takej hodine práce som mala úplne zalepené prsty aj nechty, ale na svoje dielo som hrdá. Veľmi podobné sandále sa predávali minulý rok v Zare, no ak ste schopní spraviť si svoje a za oveľa lacnejší peniaz, tak prečo nie? :)

ENJOY!

IMG_2582

stick



Voilà


IMG_3040

IMG_3046

IMG_3047

IMG_3062

IMG_3054


Studded sandals - ZARA
shoe splurge 1

You Might Also Like

13 comments

  1. Parada!! Miluji tyto projekty, prave jsem si dodelala dalsi DIY podprsenku a vesticku :) chystam se take na botky, jakmile vyndam ty na jarni a letni sezonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. text opat pobavil :D hlavne prva veta. keby si pisala poviedky tecu mi slzy prudom od smiechu :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super si si to vymyslela :) A máš nádherne nalakované nechty :) veselo.. :) A ten text, normálne vždy sa teším na tvoje texty :D haha

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je užasnýýý! jsou krásný ,jsi šikovná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem DIY projekty a tento ti fakt vyšiel ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, vypadají o mnoho lépe než předtím a skoro stejně jako ty ze Zary! Dobře ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sú naozaj krásne. :) Inak aj ja mám kopu takých vecí, ktoré by som ani za nič nedala preč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Good job :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty se ti moc povedly! brala bych je hned, škoda, že tu neni žádnej ten penis:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nápad! A chápem Ťa. Aj ja mám zopár kúskov, ktorých sa nechcem vzdať a tiež sa ich snažím zachraňovať kým to ide :)

    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť