Navy is the new black

14.3.13

Vzala som si 2 dni voľna, aby som sa konečne mohla rozhýbať s písaním diplomovej práce. Dnešok som však venovala učeniu a poobede som sa vybrala do školy na skúšku. Kto by to bol povedal, že keď z nej vyleziem, všetko bude ZASE zasnežené! S kúpou béžovej koženej bundy, ktorá sa momentálne stala mojou obsesiou, predsa len trochu počkám. Vzory ma však stále bavia. Ak sa trochu bojíte farieb, vždy siahnite po čierno-bielej kombinácii, VŽDY!!! Už som to určite spomínala, ale kto si nepamätá, tak len zopakujem, že B/W sa okrem výrazných farieb dá kombinovať aj s tlmenými, ako napr. tmavo modrá, vojenská zelená, béžová a nebála by som sa ani zlatej. :)

IMG_2462

IMG_2493

IMG_2474

IMG_2482

IMG_2486
roll neck top - second hand
hat, pants - H&M
coat - Zara
shoes - New Look
purse - Asda (UK)

You Might Also Like

19 comments

  1. To je luxus, sluší ti to od hlavy až k patě ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektný kabát :) ja si plánujem podobný kúpiť budúcu zimu :)

    follow or leave a comment on: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super skombinované, super ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Celkový dojem - wow :))) Krásne od hlavy po päty...

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny kabát aj klobúčik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Me encanta el look, los pantalones muy bonitos!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vzorované nohavice sú super! Pristanú Ti.
    Ja sa na leto chystám na pestrofarebné kvietkované. Už, aby to bolo :)
    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, great outfit! The hat, the coat, the pants,... everything looks great on you :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfit, a krásne topánky!! No ja nikdy nesiaham po čiernobielej kombinácii, lebo ja bielu farbu nemám vôbec rada a hlavne ju nikdy nenosím na oblečení, necítim sa v nej dobre.. Takže ja sa tiež veľmi nebojím vzorov :) No a ani nevrav to s tým snehom...ja som mala mať stretnutie s priateľom po mesiaci...a zase to nevyslo kvoli pocasiu..pretože nebýva najbližšie..

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já black-and-white miluju... a tobě sluší. :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. That is one pretty girl, love the coat and the hat.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ty si tak nádherná :)
    veľmi sa mi páči klobúk a nohavice.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rolaky zvycajne nemusim, ale toto vyzera dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť