Print Update

10.3.13

Z tohtoročných trendov ma najviac oslovili rôzne vzory a geometrická potlač. Tých kvetinových mám už dosť a hľadala som niečo, čo sa v mojom šatníku ešte nenachádza, no zároveň bude využiteľné aj na budúce sezóny. Prekvapivo som toho veľa v obchodoch nezazrela. V takom New Yorkeri teraz prevládajú pastelové farby, hlavne mentolová, v Zare som objavila vertikálne pásiky a opäť perfektnú dych vyrážajúcu kolekciu obuvy, v Stradivariuse majú síce fajn džíny, no zjavne by si mali upraviť veľkostné tabuľky, lebo ich veľkosť 40 sedí asi tak na veľkosť 34. :-/ To čo som chcela, som však našla. Tieto vzorované gate sú z H&M a medzi sezónnymi výpredajovými kúskami som si našla ešte jednu sukňu. Ktorý z tohtoročných trendov sa vám najviac páči? Nájde sa medzi nimi aj taký, ktorý vás vôbec neoslovil? 

IMG_2398

IMG_2402

detail3

IMG_2425

IMG_2450
hat, sweater, pants - H&M
shirt - second hand
purse - gift
shoes - Mango

You Might Also Like

28 comments

  1. ja nemožem povedať že by sa mi vyslovene niečo nepáčilo z tohtoročných trendov ale najviac ma asi oslovili pásiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný outfit. Tie nohavice sú fakt super!
    http://www.margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Právě jsem koukala na pekle :) jsi nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v poslednej dobe sú tvoje módne kreácie užasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi super!! páči sa mi vela ale nie všetky by sa mi hodili .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie nohavice som si chcela kúpiť aj ja, bohužial, v Eurovei som ich už nevidela :-/
    A inak všetko super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám pusu dokořán, moc se mi to líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Promyšlený outfit, moc pěkné! Jinak já osobně mám slabost pro mint geometrické vzory ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gate su paradne :)
    a v obchodoch znovu mint? aj tuto sezonu je to znovu IN?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa mint páči celkovo, či je in alebo nie :D

      Odstrániť
  10. Krásny outfit, páči sa mi kombinácia farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vau, krásny outfit. Ja do Hmka nemám čas ísť. Chodím do školy do iného mesta aj ked mesto s najbližším Hmkom je odomňa rovnako vzdialené ako škola..aj napriek tomu..nemám čas tam ísť..a to je škoda.. niekedy by som si tiež rada ulovila niečo pekne..

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeej, fakt super, skombinovane, palec hore ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nejako extra trendy neriešim, páči sa mi veľa vecí, no vždy si ich upravujem na seba :)
    no geometria sa mi páči veľmi! kúpila som si jedny nohavice v HM a uvažujem nad ďalšími :)
    tebe to veľmi sekne a hlavne aj s klobúčikom, ja stále nemôžem nájsť ten pravý :/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ten svetrík je najmega, ja ho mám tiež, v dvoch farbách dokonca... jeden z mojich najoblubenejšich kuskov zimy :) a nohavice, super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jeeeej, tak toto je pecka! Strasne sa mi paci, ako si to farebne skombinovala a velmi ti to pristane! Mne sa z trendov pacia napriklad vzorovane nohavice, planujem si aj nejake zaobstarat, ale bude to chciet rozsiahlejsi exkurz po obchodoch a este som na to nemala dostatok casu.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak toto je fakt skvele :) Tie nohavice sa mi velmi pacia, ale v H&M som ich nevidela.
    Z trendov asi pasiky a kvety, ale tie nosim na jar kazdorocne, geometricke vzory su fajn, ale velmi lahko zapamatovatelne, takze by som toho musela mat kopu.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvělý outfit a musím povědět, že krásná úvodní fotka, do které jsem se zamilovala =)
    Jsem nová pravidelná čtenářka a ráda bych tě pozvala k sobě ;)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  18. No tak to vypadá zase hodně luxusně ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. geniálny outfit strašne ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tento outfit sa ti vazne vydaril ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. This is just supercool, great styling :)

    OdpovedaťOdstrániť