Simple Chocolate Bonbons

12.3.13

cutmypic

Cez víkend patrila kuchyňa len a len mne a bol by hriech nevyužiť ju. Pripravila som si menšiu dobrotu a to konkrétne "bonbóny z horkej čokolády". Príprava je jednoduchá a výsledok lahodný !!! Enjoy!



cutmypic (1)

IMG_2608
Postupujte nasledovne: trochu čokolády na spodok, plnka, čokoláda. Na záver nezabudnite formou trochu potriasť, aby ste sa zbavili vzduchových bublín. 

IMG_2612
Vložte formu do mrazničky na pár hodín, ale ja som ju tam nechala aj deň. 

Ako chutia tieto bonbóny? Ak ste už ochutnali "ľadovú čokoládu", tak viete o čom hovorím. :) Milujem ten pocit, keď sa rozplýva na jazyku. Yum!

IMG_2617

You Might Also Like

12 comments

  1. mnam, tie musia byť chutnéééé

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toľko čokolády :)) Asi si idem kúpiť formu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam:) s lentilkama to vypadá zajímavě;):)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ehm, už mi tečú slinky :D

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. počkať, a ako si ich vybrala? len tak vyklopila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba trošku zatlačiť a hneď sú von :)

      Odstrániť
  6. Mnaaaaaaam toto som nemala ani vidieť. Hned by som si dala.. :D aj všetky

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mmmm! Takhle na večer, sakra.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mm, teď jsem dostala hlad na... nebo spíš chuť co? kažpopádně, tohle mi nedělej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. takééé chute robíš :) keby sme nemali sneh až po kolená :D tak hneď bežím do obchodu na čokoládu a lentilky :D
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach! A aradisove maslo dovnutra!

    OdpovedaťOdstrániť