Sleep is the best meditation.

27.3.13

Čím som staršia, tým viac si užívam spánok a to nie som vyslovene veľký spáč. Stačí mi tak 7 až 8 hodín spánku, čo je priemer. Chvalabohu nemám problém so zaspávaním a nebudím sa ani počas spánku ( a to že vraj hlasno chrápem :D ). Vďaka nemu sa naše telo regeneruje a "triedia" sa naše myšlienky. Najviac sa mi páči prirovnanie "denná uzávierka". :) Tá moja musí byť riadne choatická, súdiac podľa snov. Niektoré sú také intenzívne, že si ich pamätám aj po rokoch a mávala som aj sny, pri ktorých som sa budila s plačom alebo s veľmi nepríjemným pocitom, ktorý doznieval postupne behom dňa.  Taktiež som si zvykla na fakt, že sa mi sníva s osobami, ktoré sú už pre mňa minulosťou, s celebritami :D a po novom sa mi do snov nachomietli aj blogeri. :D Do mojej zbierky sa zaradila zatiaľ Chiara a Dulce, pri ktorých som "spíkovala" po anglicky ako keby to bol môj rodný jazyk. :D Z našich končín mali tú česť Pavlína a "české kočky" Hanka&Veronika. Navštívila som ich showroom a strávila som večnosť nad výberom náhrdelníka. :D Výbuch smiechu mi zas spôsobila Zuzka, od ktorej som dostala SMS, že sa jej snívalo ako som sa vydávala. No...ešteže to bol len sen. :D
 
Ste veľkí spáči či ani nie? Aké mávate sny, pamätáte si ich, stanú sa niektoré z nich aj v skutočnosti ?
 
 
IMG_2830
IMG_2832
IMG_2858
IMG_2866
IMG_2837
jacket - H&M
sweater, boots - Primark
dress - boohoo.com
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

19 comments

  1. opäť dokonalý outfit!
    som rada, že nie som jediná,komu sa snívajú zvláštne sny, niekedy mám pocit, že sa pri nich viac zapotím ako oddýchnem;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. text super :D myslis ze je to uz uchylne, ked sa nam sniva o blogeroch? pretoze aj mna sa snivalo o Chiare, ze som jej pomahala so svadobnymi pripravami, kedze sa sla vydavat za svojho richieho :D

    prva fotka je naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snívať o blogeroch nie je úchylné podľa mňa :D, keď nemáme reálnu možnosť sa s nimi stretnúť, tak si to môžeme dovoliť aspoň v snoch ;)

      Odstrániť
  3. Tá prvá fotka nemá chybu. Pekná a spontánna :)
    Milujem spánok. Mám síce niekedy problém zaspať, ale keď zaspím, tak sa už neviem prebrať :D Moje sny bývajú dosť divoké. Často sa mi stáva, že ak som v ten večer pozerala v telke nejaký triler alebo nejaký krvák, okamžite sa mi o tom sníva a stávam sa súčasťou deja :D Je to crazy :D No našťastie sa nebudím s krikom, ani nič podobné.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Co na to říct, než jen : Odzbrojující asi jako vždy =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wooow amazing outfit!
    Love your dress! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to jsou super fotky a ty ještě víc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Haha tak se sny o bloggerech pobavilas, taky chci mít sny o bloggerech, mně se nic nezdá nebo si to nikdy nepamatuju :( Fotky krásné, super sukně!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi to líbí co máš na sobě! Přesně můj šálek čaje!

    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto ti veľmi pristane, fakt podarený outfit! a ja milujem spánok, ale nikdy neviem zaspať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak o blogerech se mi teda jeste nezdalo... ale co neni, muze byt, ze? :D :D
    Jinak - moc ti to slusi!!
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sny o blogerech, mně se jednou zdálo o Marianovi Di Vaio <3
    Na mém blogu je giveaway, budu ráda, když se zúčastníš.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. boze aka si tu chutna :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Spanok je najlepsia vec :) Spim strasne vela, ked mozem.. A sniva sa mi zakazdym, dost casto si to aj pamatama a su to strasne hluposti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja som niekedy spávala strašne málo, asi mx. 5 hodín, ale čím som staršia, tým spím viac a viac, a sama na sebe vidím, že čo mi nedostatok spánku spôsobuje.
    vieš o tom, že čím viac spíš, tým viac aj chudneš? :D
    a mne sa už iné divočiny snívali, ale najviac ma hnevá jeden sen, ktorý sa mi už sníval asi 6krát- neviem v ňom rozprávať normálnym spôsobom, no hrôza.

    a na tej prvej fotke som sa do Teba zaľúbila maximálne :)

    OdpovedaťOdstrániť