St. Patrick´s Day Nail Art

18.3.13

Deň Sv. Patrika pripadá na 17. marca a postupne sa oslavuje po celom svete. Neviem ako vyzerá taká tradičná sväto-patrikovská oslava, no predstavujem si pri tom hektolitre piva. :D  Ja som ho oslávila po svojom, v tichosti, s 0,00 promile. :D Trojlístky som robila opäť bodkovačom a tá čierna machuľa so zlatými  bodkami znázorňuje akože kotlík plný peňazí. :D Enjoy!

IMG_2747

IMG_2752
white, green nail polish - H&M
gold nail polish - Catrice
Black nail polish - Rimmel
Transparent nail polish with gold glitters - Kik

You Might Also Like

10 comments

  1. má to zaujímavý umelecký nádych :)

    poteším sa návšteve môjho blogu: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej,krásne :) Ja by som to nikdy nedokázala spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vydarené, najkrajšie sú podľa mňa namaľované malíčky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bonita manicura!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great manicure, the clover looks so cute :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow :O
    Krasne,ale ja som na Sv. Patricks day uplne zabudla ..až vtedy mi doplo ked už každy zdielávali posty o tom že máme byť v zelenom :D atd.. ah skoda ze mi to uslo ale tak buduci rok to nahradím :)

    Ak by si sa nehnevala tak by som ťa chcela pozvať na svoj novy blog,ktorý som prednedávnom založila :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeej to je chutne :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť