Studs are girl´s best friend

17.3.13

Každá osoba ženského pohlavia (plus osoby, ktoré by sa ženami stať chceli :D ) vlastní aspoň jedny šaty a nemusia to byť tie klasické "malé čierne". Neviem si predstaviť, že na svete existuje žena, ktorá by nemala aspoň jedny v šatníku. Ja osobne ich pár vlastním tiež, no s takou Zuzkou sa nemôžem vôbec porovnávať, lebo tak ako Michael Jackson bol je "Kráľom popu", tak Zuzka je "patrónkou šiat". :D Tieto sú z Forever21 a kúpila som ich asi pred 3 rokmi. Vyberám si vždy šaty, ktoré by som mohla využiť na bežné nosenie. Mám v šatníku aj pár jedincov, ktorí sú určení na špeciálne príležitosti (party, svadby, oslavy ....), no vyvetrám ich možno raz za uhorský rok. Cítim, že šaty by som mala nosiť častejšie a momentálne som na love po tých pravých. Ako často nosíte šaty? A aké sa vám najviac páčia?


IMG_2659

IMG_2690

IMG_2707

IMG_2681

IMG_2682
dress - Forever21
shirt - H&M
boots - newlook.com
bag - Asos
coat - Pimkie

You Might Also Like

20 comments

  1. Tak ty štaty jsou opravdu krásná a neskutečně ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám na šaty celou skříň, ale poslední dobou je moc nenosím:)) Tyhle jsou krásné a zajímavé, vypadají trochu jako přepásaný trenčkot:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. urcite by som saty chcela nosit castejsie.tieto suu mega..milujem vybijance..

    btw..aj ja som timea..:Da tiez ma prezyvaju timbo:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéééj, čooo? tak ďakujem teda, veľmi si ma potešila :D
    za toto máš u mňa víno (a sushi tiež, samozrejme :D)

    btw, tie šaty sú bohové a ten náhrdelník s kryštálmi- ach jaj! :)
    (btw2, toto je môj prvý komentár na akomkoľvek blogu po už neviem akej dlhej dobe, takže si to váž láskavo :DDD)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tieto sú super! páči sa mi ako si ich skombinovala s tou super blúzkou.
    väčšinou si šaty kupujem na denné nosenie, najlepšie dlhý, alebo 3/4 rukáv a v bavlnenom prevedení. no mám aj také kúsky, čo som na sebe mala max. 2 krát. šaty by som chcela nosiť častejšie, no bohužiaľ :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné šaty! A svätá pravda že studs are girls best friend :)

    Some people want... fashion!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám so šatami celkom problém,je to horšie ako s nohavicami,čo sa strihu týka,drobným ženám nepristane hocičo a kôli tomu som si už dlhšiu dobu žiadne šaty nekúpila..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V poslednej dobe nosím šaty dosť často, ulovila som skvelé kúsky a už sa teším na jar aj na leto, na šaty s holými nohami, huhúúúú :)
    Zuzka je kráľovná šiat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzeráš krásne, tie šaty sú super. Ja šaty nosím hlavne..alebo skôr len v lete.. :D neviem prečo.. asi preto, že mám skôr také tie typicky letné šatky.. napríklad úplne pestré voľné kvietkované...alebo jemné volánikovité, v ktorých by mi bola zima..ale minule som si kúpila dvoje nové..jedny sú dosť krátke a strih je skôr ako zástera s gombíkmi od hora nadol a preto sa dajú nosiť skôr len s legínami, tak ale v šatníku mám aj dlhé aj 3/4ťové legíny, akže sa teším..a druhé som si kúpila na jedno rameno s pierkami..ale látka je to skôr taká...tepláková.. takže znovu skôr na leto. ale neviem sa dočkať..šatník som doplnila aj asi 3mi novými sukničkami..chcem nosiť viac sukní, kraťasov aj šiat.. :D
    Momentálne bezhlavo pátram po podobných topánkach ako máš ty na fotkách..
    A k tej Zuzke...tak na tú veru nikto nemá...ale chcela by som vlastniť toľko šiat tiež!! :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V kombinaci s tou košilí vypadají zajímavě, hlavně na druhé fotce! :)
    Já jsem šaty a sukně měla dlouho v nemilosti, takže se to teď snažím pomalu dohánět...
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super outfit :) Milujem tie cizmy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Timbo, Ty si neskutocne krasna zena a vies nenormalne ladit veci = killer combo

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gorgeous outfit, hun!! You're right, studs are pretty cool.;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. šaty sú úžasné, aj zladenie sa mi veľmi páči:)
    moje "šatové" obdobie je momentálne minulosťou, pretože oveľa radšej nosím sukne v akejkoľvek dĺžke

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zajímavé, asi bych si je ale pro sebe nekoupila. Už se moc těším na jaro, spíš na léto, až ty svoje krasotinky zase vytáhnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Saty su najlepsi kusok satnika, ja ich enmam nikdy dost O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. When/where did you get these boots?? I need a pair so badly!! x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hi, i bought them on newlook.com, but i guess 1,5 year ago :(

      Odstrániť