The key to change... is to let go of fear.

30.3.13

Nerada sa fotím, keď je pod mrakom. Jednak mám tendenciu stále žmúriť a pod týmto prapodivným "osvetlením"  sa mi mení farba vlasov na akúsi zlato-žlto-oranžovú, pričom v strednej časti mám vlasy biele. Zvláštny to úkaz. No už dlhšie sa pohrávam s myšlienkou...a ani nie tak s myšlienkou, jednoducho som sa rozhodla z čista jasna, že je najvyšší čas na zmenu. Nebude síce šokujúca, no aj tak sa trochu bojím výsledného efektu. Moja blond mi už príde veľmi "umelá". K pôvodnej hnedej farbe sa vracať nechcem a tak pre mňa ostáva len jediná možnosť a tou je vybrať si zlatú strednú cestu. Pri blond ostanem naďalej, len bude o niečo tmavšia a viac prirodzenejšia. Našla som si tento šikovný program, do ktorého som si nahrala fotku a vyskúšala som si všetky možné farby a strihy podľa celebrít. Najviac sa mi páči odtieň blond, ktorý má Amanda Seyfried, Blake Lively alebo Mariah Carey. Naozaj obdivujem ľudí, ktorí menia farbu vlasov ako keby sa nechumelilo, ale sám nadpis hovorí za všetko. :)

Aké máte skúsenosti so zmenou farby vlasov? Ste s ňou spokojní? Zverujete sa radšej do rúk kaderníčky alebo experimentujete doma?

IMG_3135

IMG_3205

IMG_3134

IMG_3152
coat - Zara
skirt - Zara (ebay)
boots - H&M
roll neck top - second hand
bag - yeswalker.com

You Might Also Like

14 comments

  1. beautiful outfit.love the colours and the skirt.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No keď si bola dlho blondína, tak to bude možno trochu šok. Pár týždňov dozadu som sa po ôsmich rokoch dala na hnedo a doteraz si neviem zvyknúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já měla blond melíry, rezaté a černé vlasy a nakonec jsem zůstala u mé vlastní hnědé:)) Perfektní sukně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely pictures!Cute outfit!
    Happy Easter!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc se mi libi ta sukne!
    zvu te na giveaway o fotoobraz:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. so zemnou bojujem stále a stále mám chuť experimentovať, teraz rozmýšľam, že svoju ryšavo medenú, dám na blond, lenže nechcem si ničiť vlasy peroxidom a farbiť si ich tak často, neviem, je to večný kolobeh nespokojnosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great outfit, loving your skirt :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som tiež chcela zmenu, no najlepšie to išlo tak, že tie zničené končeky, ktoré boli už "riadne prežrané" blond farbou som si dala ostrihať a ostatné nechala odrásť. Síce ten efekt nebol moc pekný, ale mojim vlasom to veľmi prospelo. a postupne som si dávala viac a viac skracovať vlasy. síce boli kratšie, ale začali mi rýchlejšie rásť a sú o 70% zdravšie. po dlhšej dobe som si dala opäť dala svetlejšiu blond farbu, ale len na oživenie mojej prirodzenej farby. je to začarovaný kruh :D
    a ten kabát je nádherný ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja sa vlasy dost bojim farbit, ale zase moja prirodzena farba s mi paci a nechcem si ju znicit. Ale akurat mam teraz take jemnee svetlesie ombre, co mi robila spolubyvajuca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úžasný outfit :) Z hore spomínaných má podľa mňa najkrajšiu farbu vlasov Blake Lively. Ale som zvedavá, ako sa rozhodneš nakoniec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Chutná sukně, sluší ti. Barva Blake je super, do té jdi. Já si vlasy můžu barvit jenom na černo, do světlejší se mi nechce jít kvůli odbarvování. Ale s černou mám super zkušenost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásný kabát :) Já mám te´d barvu vlasů nejpříšernější ale nevím co s tím :(

    OdpovedaťOdstrániť