Video Tutorial: Boho Side Braid

6.3.13

Ponúkam vám slúbené video, ktoré sa natáčalo v romantickom prostredí kuchyne. :D Prekvapuje ma, že som dostala pár pozitívnych reakcií, týkajúcich sa môjho hlasu. Potešilo ma to, lebo nikdy som svoj hlas nemala rada, aj keď je pravda, že samých seba vnímame inak ako nás vníma okolie. :) V každom prípade veľmi pekne ďakujem. K samotnému účesu nemám veľmi čo povedať, všetko podstatné sa dozviete vo videu. Enjoy!


                       

You Might Also Like

11 comments

  1. Me ha encantado el peinado!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viděla jsem, účes super. Určitě ho vyzkouším :) A opravdu je radost tě poslouchat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, super tip! V lete na festak s dlouhou sukni a boho vestickou, uz se vidim ;) A jinak mas nejen krasny a prijemny hlas a vyraz, ale hlavne ty tvoje kukadla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi rada sa pozerám na tvoje videá :) T.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tým hlasom - Vždy si rada pustím tvoje videá aj keď náhodou nie sú na tému, ktorá by ma nejako brala, pretože ma tvoj hlas naozaj ukľudňoje ;) Zbožňujem tieto hair tutorialy, vždy ma nimi inšpiruješ, tak ako dnes ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, tak toto by ma nepadlo si spraviť, je to jednoduché a zároveň šik, idem si to hneď skúsiť! diky a fakt máš super hlas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strasne pekne oci mas:-)
    a hlas mas fajn, dont worry ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je super, musim skusit :) A brutalne vam tikaju hodinyy :D:D

    OdpovedaťOdstrániť