Aquarius

29.4.13

Nie som v znamení Vodnára a moje znamenie ani nepatrí k vodným znameniam. No vodu milujem a zároveň sa jej desím. Viac ma baví čvachtanie vo vode ako vylihovanie na pláži, no keď plávam napríklad v šírom mori, okolo mňa nikde nič a predstavím si pod sebou tú hĺbku, tak sa ma zmocní menšia panika. :D Voda je živel, ktorý dáva život, ale vie ho aj veľmi rýchlo vziať. Kombinácia azúrovej a parížskej modrej mi pripomína panenské pláže niekde v Polynézii a už len pri písaní tejto predstavy mám na tvári blažený výraz. :D No nevadia mi ani skromnejšie pomery niekde na kúpalisku alebo pri obyčajnom jazere v prírode. :) A čo vy? Patríte k vodným živlom? :)

Aquarius is not my zodiac sign. I love the water and i really enjoy having fun in water, but at the same time i´m terrified of it. I feel a bit uncomfortable, if i imagine myself swimming in the sea, nothing around me, just the deep water. Water is the element that keeps you alive, but your life can be really quickly taken by it. The combination of cyan and blue reminds me of some unspotted beaches somewhere in Polynesia and i have a blissful expression on my face just to write about it :D But i´m also fine with "limited conditions" somewhere at the swimming pool or just by the lake in the countryside. :)
IMG_4024

IMG_4006

IMG_3980

IMG_3978

IMG_4002

IMG_4014
blazer - choies.com
blouse, skirt - H&M
belt - Orsay
shoes - Mango
bag - yeswalker.com

You Might Also Like

20 comments

  1. Naprosto úžasný!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný fotky:) a super outfit sluší ti to;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je velmi pekne. moj top outfit za tento mesiac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. suknička je velmi zaujímavá. Celkovo outfit na mňa pôsobí tak sviežo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oh oh! orgazmický outfit, alias super kombinácia :)
    a tie nechty som si všimla už včera, ale nič som Ti nehovorila, sú skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. That´s a great combination, I really like your skirt :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzeráš neskutočne krááásne, tak pekne si všetko zladila, to sako a sukňa tak krásne ladia spolu.. no a doplnky su super tiež, ten prsten a aj manikura.. a zneutralizovala si to jemnymi lodickami, no čo už Timea..palec hore :)))) milujem tvoj blog..!!!

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, dokonale skombinované! A veľmi krásne fotky. (a pri predstave panenských pláží som sa tiež blažene zatvárila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hi! I was wondering if I could use one of your pictures in my blog.
    I have a street style blog and I have some readers from Slovakia, so I would love to use the style of a Slovakian girl as icon for my readers!!! :) I hope you answer yes. Ah!
    If you wanna check it out it is: http://dhariascloset.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau veľmi krásna kombinácia...úplne si to trafila...a tie nechty k nim sú už len čerešníčkou na torte...krásne

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love this combination <3 would you like to follow each other on gfc and facebook?

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krasna krasna krasna kombinacia! ak sa rata vodna postel tak jednoznacne som vodny zivel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vsechno perfeknte sladeno! ta manikura je skvela! mam rada tyhle barvy:)
    zvu te ke mne na giveaway!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám to podobně s tou vodou! A tobě to zase nesmírně sluší, plus skvělé nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wow, tie farby sú krásne a aj nechty ma zaujali

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dobre nechtyy :)
    K vode mam velmi podobny vztah ako ty :) A odtiene modrej mam cim dalej, tym radsej

    OdpovedaťOdstrániť