Avocado Hair Mask

7.4.13

avocado

Avokádová maska na vlasy je vhodná pre suché vlasy (plus na pleť), že vraj je to doslova malý zázrak. Naozaj? No tak to musím vyskúšať! :D Čítajte ďalej!

IMG_3065
Použila som 1 avokádo z Tesca za 0,70 € :D a olivový olej. Avokádo som nechala dozrieť pár dní. 

twin
Vydlabala som všetku dužinu z avokáda, pridala asi 2,5 polievkovej lyžice oleja a cvrkla ešte trochu citrónovej šťavy. Mixér nemám, tak som použila tú drevenú vecičku, ktorú vidíte na foto. Zrelé avokádo má mäkkú dužinu, takže bolo celkom ľahké ho roztlačiť, no sem tam sa mi objavili tvrdšie nerozmixovateľné kúsky. 

IMG_3093
Masku som si naniesla len pozdĺž koncov, nie na celú hlavu. Vlasy som zabalila do sáčku a nechala pôsobiť asi hodinu. Ak by vám ostalo ešte niečo z avokádovej masky, môžete si spraviť pomazánku alebo si ju natrieť na tvár. :D Avokádo má protizápalové účinky a veľa vitamínu A. A teraz už poďme k jadru veci...

...ak mám byť úprimná, teda vlastne už len z úcty k svojím čitateľom MUSÍM byť úprimná :D, tak avokádová maska v mojom prípade stojí za .... nič. :D Prvé problémy sa objavili už pri samotnej aplikácii masky na vlasy. Ok, možno to bola moja vina, možno som ju mala lepšie rozmixovať, ale tak či onak...toľko bordela, čo vzniklo pri nanášaní masky na vlasy, som ešte nevidela. :D Po tom, čo som si masku zmyla , som vlasy umyla ešte šampónom a kondicionérom. No žiaden zázrak sa nekonal, práve naopak. Po umytí mám vlasy vždy poddajné, ale mám pocit, že v tomto prípade boli akési zatvrdnuté, a to aj po umytí šampónom a kondicionérom. Nechcem robiť unáhlené závery a odsudzovať niečo, čo mi neprinieslo očakávaný efekt. Aj preto som použila spojenie "v mojom prípade". :) Možnože moje vlasy sú už dávno odpísané a pomôcť im môže len akýsi mega silný koncentrovaný prípravok, ktorý ešte nikto nevyvinul. :D

Vyskúšali ste už avokádovú či inú prírodnú masku? Majú podľa vás lepší účinok ako bežné prípravky určené na vlasy?

You Might Also Like

8 comments

  1. skušala som ju asi pred 2 rokmi a presne toto iste, z vlasov som ju vôbec nevedela dostať ( asi som to malo rozmačkala :D ) tak som to musela ešte vyčesavať, tolko roboty za nič :D

    inak si strašne krasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si raz robila masku typu čo dom dal (cháp o. olej, med, vajce, banán) :-DDDDDDD len tak zo srandy :-DDD a vlasy som naozaj mala trošišišišišičku lesklejšie aj vyzerali zdravšie a na dotyk boli lepšie ... ale ten bordel och :-D ale keď sa budem nabudúce nudiť tak ju vyskúšam opäť :-DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyjo, šikovná. Já si jednou dělala masku a jedna přísada byla i skořice..no potom jsem zjistila rychle, že jsem na skořici alergická :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Avokádovú som ešte neskušala, vyskúšam:)

    Moje typy na HOME MADE masku na vlasy tu: http://every-land.blogspot.sk/2013/04/diy-hair-mask.html

    Nina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domace masky neskusam, nikdy! Za ten bordel to nestoji :D
    Na vlasy pouzivam kozmetiku zn. CHI a celkom to funguje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nazov znel slubne, ale po tvojich skusenostiach asi nebudem skusat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja by som to úplne nezatracovala. Aspoň raz ju vyskúšam, možno mne bude vyhovovať :) Vďaka za tip!

    PS: V mojej veľkej jarnej giveaway môžeš vyhrať balíček kozmetiky a ďalších drobností. Stačí prísť a zapojiť sa!
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky špatná zkušenost,co mi docela pomáhá na moje suché a nepoddajné vlasy je zábal z olivového oleje,používám přesně ten samý,který máš na fotce.Vlasy mám pak jemnější,ale zase je mastná celá koupelna no =D

    OdpovedaťOdstrániť