Denim & Burgundy

16.4.13

Riflová bunda sa stala v tomto období mojím favoritom. Nosím ju skoro každý deň, k elegantným aj k tým menej formálnym outfitom. Džínsovinu zaraďujem k jedným z najlepších vynálezov všetkých čias. Vedeli ste, že z jedného vreca bavlny je možné vyrobiť až 225 ks jeansov? V minulosti nosili oblečenie z rifloviny hlavne otroci, robotníci, rebeli či hipíci a odkiaľ vlastne pochádza slovo "denim"? Je to skrátená verzia názvu "serge de Nimes". Ide o tkaninu, ktorá vznikla v Nimes (Francúzsko) v stredoveku. Tak a opäť som sa naučila niečo užitočné. :)
 
IMG_3485
IMG_3493
IMG_3496
IMG_3501
IMG_3511
shirt - boohoo.com
jacket, hat, leggings - H&M
boots - ebay
bag - Asos

You Might Also Like

9 comments


  1. A s tím denimem jsem to kdysi věděla, tak díky za připomenutí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. denim je najviac! a ten klobúk by som ti ukradla najradšej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekna kombinacia aj ked sa obavam, ze by sa mi v klobuku strasne potila hlava. Inak prave som si pozerala aj minuly prispevok o tvojom probleme a nie som si celkom ista ci pasta je to najlepsie riesenie :) ak mas len male dobky vyrazky dobre su aj tie tycinky, ktore vysusuju a liecia vyrazku napr. Garnier ak mas pocit, ze mas vacsi problem skusila by som nejaky krem. Ja mam dnes na blogu recenziu na Sebium Global ten je super ale to len ak mas vazne vyrazok viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, jedna kočka ma už upozornila, že nemám používať zubnú pastu, takže som ju "vysadila". Akné sa mi už o dosť zlepšilo, ale ak by sa niekedy opäť objavilo tak siahnem po hocičo inom len nie po paste :)

      Odstrániť
  4. aaa to je parádna farebná kombinácia! a presne takúto riflovú bundičku zháňam už asi dva roky, len som fajnovka, vždy mi je príliš krátka, tmavá atď...to je z aktuálnej kolekcie alebo starší kúsok, prosím? ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je z aktuálnej kolekcie, kupovala som ju asi pred 2 týždňami :)

      Odstrániť