Embroidered Sweatshirt

22.4.13

Šedá mikina je celkom praktická vec, kombinovateľná s obyčajnými džínsami či s puzdrovou sukňou. Taktiež už pár dní pokukávam po topoch s výšivkami a keď som v Promode objavila medzi zľavnenými vecami tento kúsok, ktorý je spojením pohodlnej mikiny a elegantnej výšivky, tak sa mi nad hlavou objavil taký ten hrací automat, na ktorom práve naskočil JACKPOT a spustili sa víťazné fanfáry. :D Hádam ma chápete. Isto takéto pocity zažívate aj vy....okrem toho automatu. :D Čo mi tak trochu kazí náladu je alergia, ktorú som nikdy predtým nemala. V nedeľu som si bola z chuti zabehať a keď som prišla domov, začal ma svrbieť nos, kýchala som a z nosa mi tiekli Niagárske vodopády. Nevedela som čo mám robiť, tak som v tomto stave pretrpela pol dňa. Dúfam, že takáto situácia sa už nebude opakovať, bola by som nerada, keby som kvôli tomu musela navštíviť lekára. Ste na niečo alergickí vy? Aké máte príznaky, beriete aj lieky na alergiu?

IMG_3673

IMG_3677



IMG_3744

 
IMG_3690


IMG_3703

 
IMG_3708
sweatshirt - Promod
shorts - second hand
shoes - Mango
purse - no brand
bracelet - oasap.com

You Might Also Like

22 comments

  1. v detstve ( :-DDDDDDDDDD ) som bola alergická na všetko :-DDDDDD mlieko, milión druhov ovocia, prach, pele tráv ... a teraz som zázračne alergická už len na matikárku :-DDDDD
    tá mikina sa mi hrozne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D ja som mala tiež alergiu na matikárku

      Odstrániť
  2. Me gusta el look!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfect sweater and heels!! love your bag and the color of your shorts!!
    Romwe giveaway on my blog!
    mychoicesaremystyle.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tims, ja to mam podobne s tou alergiou, nechcem ist k doktorovi a do konca zivota uzivat lieky, tak to riesim Claritinom.. :/ btw, skvely outfit!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa pokiaľ sú príznaky mierne a dajú sa ako tak prežiť, tak sa liekom treba určite vyhnúť :)

      Odstrániť
  5. Juuuj vyzerá to uplne krásne, celá kombinácia, aj výšivka aj kraťasy aj krásne lodičky.. no a ja nie som na nič alergická, chvalabohu, musím poklopať po dreve :D hihi

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uzasny outfit a tie tvoje nohy!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mikina je super! Vydarená kúpa :)
    Ja na alergiu netrpím, zato môj priateľ má poriadnu alergiu. Práve nastalo jeho zlé obdobie a bohužiaľ mu na to nič moc nepomáha. Navyše lieku určené na alergiu spôsobujú únavu. Tak snáď sa Ti alergia vyhne :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Týmto outfitom si ma dostala, je super!
    To s tou alergiou poznám, ja som síce u lekárky bola, ale z lieku, čo som mala, mi bolo furt zle, bola som stále mimo a dokázala by som prespať celý deň. Tak som ho teda vysadila. Teraz už dva dni v kuse kašlem, strašne ma svrbí jazyk aj hrdlo. Ale už som si kúpila Claritine :) Dúfam to pôjde rýchlo preč, lebo sa zbláznim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lieky na alergiu sú strašné oblbováky, raz mi doktorka predpísala Zodac, ktorý som brala pár dní a mám pocit, že tie dni si ani nepamätám :D

      Odstrániť
  9. ahoj,
    ako prvé ti chcem povedať, že milujem tvoj štýl obliekania :D ja som tiež jedna z tých, ktoré sa snažia vyhnúť nudným kúskom a hľadám neustále nejaké inšpirácie, takže tvoj blog je must have :D. všimla som si, že dosť veľa vecí máš zo sekáča a napadlo mi, že by nebolo na škodu spraviť príspevok o tvojich obľúbených sekáčoch, alebo niečo podobné :). čo si o tom myslíš ?

    Zuzi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Zuzka :) čo sa týka sekáčov, tak nakupujem len v Textile house-och, ale vnukla si mi jeden nápad, ktorý sa budem snažiť zrealizovať. :)

      Odstrániť
  10. och super! jemne farby ti pristanu! a nohy mas az po zem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na Sklenaříkovú asi nemám, ale dakujem velmi pekne :D

      Odstrániť
  11. Super topanky, ktore sa daju kombinovat ku vsetkemu, nude farba je naj! Stale hladam nejake podobne, hlavne kvoli opatku, tento je dokonaly:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. love your style..adore what you are wearing XX
    love,
    www.chicqua.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť